«خبرجنوب» نوشت: در حالی که قرار بود تا قبل از 22 بهمن، میدان امام حسین(ع) به عنوان یکی از اصلی ترین میادین شهر شیراز که 3 سالی است به دلیل فعالیت های عمرانی مترو بسته شده، بازگشایی شود، گویا هنوز خبری از بازشدن این مسیر نیست. این در حالی است که مسئولین خبر از بازشدن این مسیر و شریان اصلی مرکز شهر از 20 اسفندماه به بعد میدهند.

مديرعامل سازمان حمل ونقل و ترافيك شهرداري شيراز گفت: سازمان عمران شهرداري قول داده تا 20 اسفند مسير حد فاصل ميدان امام حسين(ع) تا پوستچي را نيز به اتمام رسانده و تحويل ما بدهد. باباخاني در خصوص تاخير در روند بازگشايي اين مسير، افزود: با توجه به اينكه هنوز بخشي از مسير ميدان در حدفاصل پوستچي به ميدان امام حسين(ع) بسته است و احتمال تداخل رفت وآمد خودروها وجود دارد، تا زمان بازشدن اين بخش از مسير نميتوانيم ميدان را بازگشايي كنيم. وي ادامه داد: البته در حال حاضر نيز عمليات نصب چراغهاي راهنمايي در اين ميدان در حال انجام است و بر طبق قول سازمان عمران، 20 اسفندماه مسير اين محور آماده بازگشايي خواهد بود. وي از تصويب تجهيز 2 ميدان ديگر شهر به سيستم چراغ راهنمايي خبر داد و گفت: در حال حاضر طرح تبديل ميدان پارسه و ميدان گلستان بين دو تقاطع وليعصر(عج) و دلگشا به تصويب رسيده و با توجه به مشكلات و تصادفاتي كه در اين ميدان ها رخ مي داد در آينده نزديك اين 2 ميدان به صورت چهارراه عمل كرده و به چراغ راهنمايي مجهز مي شود.
اما مديرعامل سازمان عمران شهرداري شيراز نيز در گفت وگو با «خبرجنوب»، 25 اسفندماه را به عنوان زمان بازگشايي اين مسير اعلام كرد و گفت: طبق قولي كه ما داده ايم، هفته آخر اسفند، كل كارگاه مربوط به ايستگاه ميدان امام حسين(ع) از سطح معابر اين مسير جمع آوري مي شود.
مستمع افزود: در اين زمينه تا روز 25 اسفند تمامي فعاليت هاي ما از سطح ميدان و اطراف آن جمع آوري و مسير بازگشايي خواهد شد. البته فعاليت ما هنوز در سطح زيرين ايستگاه ادامه خواهد داشت.
وي درخصوص سازه فعلي ميدان امام حسين(ع) نيز گفت: سازه فعلي يك سازه موقت است و بعد از اتمام كل ايستگاه مترو، زيباسازي ميدان انجام ميشود، اما هنوز طرح نهايي معماري و زيباسازي ميدان مشخص نشده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =