۰ نفر
۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

دو کودک 5 و 7 ساله که در کنار کانال آب در حال بازی بودند براثر بی احتیاطی به داخل کانال سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، سرهنگ  حسن ياردوستي فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان  اظهار داشت: در پي تماس با مركز فوريت هاي پليسي 110 از يك مورد غرق شدگي در کانال آب در حوالي شهر اطلاع حاصل گرديد كه سريعا ماموران پاسگاه دستجا ودشتي اين فرماندهي به همراه عوامل آتش نشاني به محل مورد نظر اعزام شدند .

وي افزود : در اين حادثه دو کودک دختر 5 و7 ساله کنار کانال آب در حال بازي بودند که کودک 5 ساله به داخل کانال آب سقوط کرده و خواهر بزرگتر که 7 ساله بود و از نزديك اين صحنه را مشاهده مي کرد،براي نجات خواهرش سراسيمه خود را به درون کانال آب انداخت که متاسفانه هر دو خواهر به دليل عمق آب دچار خفگي شده و جان خود را از دست مي دهند.

وي همچنين اذعان داشت: با تلاش عوامل آتشنشاني جسد دو خواهر از آب بيرون کشيده شده و با هماهنگي مراجع قضايي به پزشكي قانوني منتقل شدند.

اين مقام انتظامي در پايان خطاب به خانواده ها هشدار داد و گفت:والدين بايد مواظب فرزندان خود باشند و از تنها گذاشتن آنها کنار نهر ها و کانال هاي آب خودداري کنند و بر بازي کردن فرزندان خود نظارت داشته باشند تا شاهد وقوع چنينن حوادث ناگواري که به علت بي احتياطي والدين اين دو كودك خردسال رخ داده ، نباشيم .

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =