۰ نفر
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

رئیس اداره آموزش و پرورش دومین شهرستان بزرگ ایلام برکنار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛عباس اولیایی رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرداول به صورت ناگهانی برکنار شد. امروز راس ساعت ده و نیم صبح مدیر حراست فرمانداری شهرستان با حضور در دفتر ریاست آموزش و پرورش این خبر را به وی اعلام کردند و گفتند که جلسه معارفه دو ساعت بعد است.

این برکناری در حالی است که آموزش و پرورش چرداول به گواهی آمار در تمامی زمینه ها دارای رشد بوده و قرار بود در شانزدهم همین ماه جنشواره خیرین مدرسه ساز چرداول برگزار گردد که ریاست آن زحمت زیادی برای این جشنواره و آوردن خیرین متقبل شده بود.

در مراسم تودیع و معارفه نیز آقای اولیایی با دفاع از عملکرد خود که در حضور دهها تن از معلمان شهرستان بود گفت: خوشحالم این بار عظیم را از دوشم برداشته اید و خوشحالم که فرصتی شد تا در خدمت معلمان هم صنفم خدمات را بیانم کنم و مطمئنا نتیجه این خدمات در آینده نزدیک ظرف یک یا دو سال آینده خود را نشان خواهد داد.

در این مراسم آقای جمالی بعنوان معاون مدیرکل حضور داشت و حکم آقای اکبر زمانی را به دست ایشان داد. آقای جمالی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنلاین مبنی بر برکناری متکی گونه آقای اولیایی تنها گفت: من معاونم و دخالتی در برکناری نداشته ام، این سوال را از آقای مدیر کل بپرسید. 

در پایان قرار بود تابلویی به رسم تشکر به آقای اولیایی اهدا شود که آقای اولیایی گفتند اگر از بودجه بیت المال است آن را نمی پذیرم که در جواب گفتند با هزینه جمعی از معلمان این تابلو تهیه شده است که آقای اولیایی پذیرفتند آن تابلو را با خود ببرند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =