کسب ۷۰ رتبه استانی در زمینه های مختلف علمی،فرهنگی و آموزشی دستاورد در آموزش و پرورش شهرستان سرخه

علی محمد مویدی زاده فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سرخه در آئین تجلیل از برترین های علمی و آموزشی شهرستان سرخه که به میزبانی سالن فرهنگسرای باران برگزار شد ضمن اشاره به عملکرد بسیار مطلوب آموزش و پرورش شهرستان سرخه گفت:کسب ۷۰ رتبه برتر استانی در زمینه های‌مختلف علمی،آموزشی و فرهنگی نشان از تراز و شاخص مثبت آموزش و پرورش در شهرستان سرخه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین علی محمد مویدی زاده با بیان اینکه شهرستان سرخه در زیمنه های آموزشی در اکثرتراز ها و شاخص ها رتبه های برتر استانی را به خود اختصاص داده است گفت:کسب رتبه اول در شناسایی،جذب و آموزش افراد کم سواد و بی سواد شهرستان سرخه در بازه سنی بین 10 تا 49 سال یکی دیگر از موفقیت های حوزه آموزش و پرورش در شهرستان سرخه می باشد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سرخه بااشاره به درصد باسوادی 99 درصدی در سطح شهرستان افزود تنها 5 نفر در سطح شهرستان در بازه سنی 10 تا 49 سال بی سواد هستند که آنها نیز با طرح بن سواد آموزی در حال کسب علم و دانش هستند که در آینده انشالله جشن پایان بی سوادی در شهرستان سرخه برگزار خواهد شد.
مویدی زاده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در این آئین گفت:شهرستان سرخه علی رغم کمبود ها و محدودیت ها توانسته در حوزه رتبه های برتر دانشگاهی رتبه های مطلوب و شاخصی را به خود اختصاص دهد که در آینده دانش آموزان نمونه حال حاضر این شهرستان انشالله در سطح کشور از مفاخر و اندیشمندان و دانشمندان شاخص این دیار خواهند بود.
دستورانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرخه نیز در این آئین ضمن اشاره به عملکرد یکساله این اداره در سال 95 گفت:رشد یک نمره ای دانش آموزان در امتحانات نهایی یکی از موفقیت های آموزشی شهرستان به شمار می رود که نشان از برنامه ریزی دقیق،مدون و هماهنگ و به کارگیری نیروها و معلمان متخصص در همه زمینه ها دارد.
محمد دستورانی افزود اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه همواره کارآمدی،هماهنگی و برنامه ریزی های همه جانبه آموزشی را در طول سنوات گذشته و حال حاضر در دستور کار داشته که کسب رتبه برتر استان در پروژه مهر،توسعه متوازن و ساماندهی انسانی یکی دیگر از افتخارات این نهاد در سال 95 بوده است.
ایشان در پایان تصریح کرد افق های روشنی در مقوله آموزش و پرورش در شهرستان سرخه به چشم می خورد که ایجاد تنوع رشته های تحصیلی در شاخه های کاردانش و نظری در سطح مدارس شهرستان با هدف هدایت تحصیلی مبتنی بر توسعه متوازن همچون گیاهان داروئی،صنایع چوب،گرافیک،هنر،تولید چند رسانه ای و دیگر موارد در راستای رسیدن به این مهم بسیار تاثیر گزار خواهد بود
در پایان از رتبه های برتر کنکونر سراسری،المپیاد های علمی،جشنواره های هنری،معلمان و مدیران برتر و خیرین نمونه شهرستان در مقوله آموزش و پروش تجلیل شد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =