ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرتهران تاکید کرد: رانندگان تاکسی پایتخت برای خدمت رسانی به شهروندان در روزهای پایانی سال در آماده باش کامل قرار دارند.

 میثم مظفر با بیان مطلب فوق و با بیان اینکه نرم افزار موبایلی تاکسیرانی در رقابت با سایر نرم افزارهای موبایلی در ایام نوروز وارد بازار می‌شود، گفت: در آستانه رونمایی نیز نام تجاری آن به صورت رسمی اعلام می شود.

وی با تاکید بر اینکه تنها تاکسی های شهر تهران مجاز به فعالیت در این نرم افزار موبایلی خواهند بود، تصریح کرد: این نرم افزار، اولین مجموعه مجاز و دارای استانداردهای لازم جابه جایی مسافر از مراجع قانونی است.همچنین تمام رانندگان مجاز تاییدیه های جسمی و روانی را از شرکت شهر سالم شهرداری تهران دریافت می کنند.
بنابراعلام سایت شهرنوشت، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرتهران خاطرنشان کرد: تفاوت نرم افزار ارائه شده توسط تاکسیرانی پایتخت با نرم افزارهای مشابه در این است که مسافرین تاکسی‌ها تحت پوشش بیمه سرنشین خواهند بود.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسافر A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    55 2
    این همه تفاوت ؟ مگه میشه ، مگه داریم ؟ جناب مدیر عامل ماشین های تاپسی و اسنپ هم دارای بیمه نامه شخص ثالث و حوادث سرنشین هستند .
    • بی نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
      24 0
      واي خدااااا... تمام بدنم داره ميلرزه................
    • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
      11 0
      تاکسیرانی باید خیلی قبل تر از این ها به فکر رقابت کردن با اسنپ یا تپسی می افتاد نه این که بخواد چوب لای چرخ این برنامه های موبایلی بزاره بعدش بیاد یه برنامه درست کنه و سر یه سری دلایل الکی بگه که برنامه من بهتره چون رانندگان تست سلامت روانی شدن برادران تاکسی رانی قیمت رو چه کار می کنین پاسخگوی به مشکلات مسافر ها چی اپلیکیشنتون را کاملا تست کردید راستی از چه برنامه بومی مسیر یابی می خواین استفاده کن حالا که ویز فیلتر شده پرداختتون ایا الکترونیکی هست و هزار تا سوال دیگه که اگه جواب هاش درست باشه تازه باید سعی کنین اعنماد مردم را جلب کنبد تا مردم به جای اسنپ یا مثلا تپسی بیان از اپلیکیشن شما استفاده کنن
    • سینا IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
      0 0
      حوادث سرنشین نیستن
  • مرتضی زیوری A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    8 0
    با سلام بنده خیلی خوشحال شدم بعد از مدتی که دوستان با اصول شرکتهای استارت آپ هم به ناچار آشنا شدند ولی هنوز تاکید دارند که فقط آقایان هستند که مجوز دارند و از مجوز شرکتهایی چون اسنپ و دیجی کالا و .... بی خبر هستند و اصولا با چنین پدیده ای آشنا نیستند به هر حال خوشحالیم که پس از سالها اجحاف به مردم تاکسیرانی هم به فکر ارایه خدمت به مردم شدند و در فضای رقابتی میتوانند با هم به جهت دادن سرویس بهتر رقابت نمایند چرا که این مردم حق انتخاب از بهترینها را خواهند داشت. ممنون
  • بی نام IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    7 0
    شما قیمت گذاریتون خوب نیست یه بار به راننده گفتم تاکسیمتر رو روشن کن اینقدر بالا زد که خود راننده تاکسی خجالت کشید بگه 30 تومن شده 25 تومن گرفت همون مسیر رو قبلا با 1520 میرفتم الان با اسنپ 12 تومن میرم
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    11 0
    يک هر ماشيني که بيمه شخص ثالث داره بيمه سرنشين هم داره. دو آقاي مدير آيا قيمتهاتون رقابتي هست؟ چون الان علت موفقيت اسنپ و تپسي قيمت و برخورد مناسب رانندگان است. آيا اگه به راننده بگيم کولر رو روشن کن درخواست پول بيشتر مي‌کنه و يا با بي ادبي جواب ميده؟
  • حسام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    2 8
    سازمان تاکسیرانی مرسی که هستین...
  • عوام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    0 0
    ضمن عرض ساعت خواب به جناب آقای تاکسیرانی، شما زحمت بکش بعد از اینکه خستگی این خواب سی ساله از تنت در رفت، روو نمایی کن و بگذار ما عوام خودمون هم تفاوتش رو تشخیص میدیم و هم به نسبت تفاوت منفی یا مثبتی که حس مییکنیم، نتیجه رو به سمع و نظر جان و دل شما میرسونیم البته اگر بیدار بمونی تا اون موقع.
  • مجتبی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    0 0
    تنها تفاوتش قیمت بالای کرایه است ولاغیر. هرچیزی که غیر رقابتی بشه همین سرنوشت رو داره. این هم تفاوت کشورهای جهان اول و جهان سومه.