مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: هرچقدر در ورزش سرمایه گذاری کنیم هزینه های درمان و دارو کاهش می یابد

هویت ورزش همگانی این است که از کودکان تا افراد مسن می توانند ورزش کنند به خصوص کسانی که دارای فقر حرکتی هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،مسعود رهنما در جلسه سالانه مسئولان هیات ورزش های همگانی استان گیلان افزود: هویت ورزش همگانی این است که از کودکان تا افراد مسن می توانند ورزش کنند به خصوص کسانی که دارای فقر حرکتی هستند.
وی اظهار کرد: ما باید سعی کنیم با گسترش ورزش همگانی در بین اقشار مختلف مردم ، کسانی که دارای فقر حرکتی هستند ،به ورزش روی آورند تا با پرداختن به ورزش ، مشکلات آنان به حداقل کاهش یابد.
وی بیان کرد: امیدوارم که سال آینده بتوانیم افرادی را که به امر ورزش مشغول می شوند را افزایش دهیم چون هرچقدر در ورزش سرمایه گذاری کنیم ، هزینه های درمان و دارو چند برابر کاهش می یابد.
رئیس هیات ورزش های همگانی استان گیلان نیز در این جلسه گفت: ورزش همگانی تخصص لازم خود را می خواهد و هدف ما این است که از وجود کسانی استفاده کنیم که تخصص لازم را نیز داشته باشند.
مریم بخشی افزود: با توجه به گستردگی این هیات ، نیاز به حمایت و کمک بیشتری از سوی مسئولان داریم که البته طی سال جاری مدیرکل اداره ورزش گیلان حمایت های خوبی را از این هیات داشته اند.
وی اظهار کرد: طی سال جاری ، 38 دوره مربیگری و کارگاه برگزار شد، 273 جشنواره ورزشی در شهرهای مختلف استان گیلان برپا شد و 58 ورزشکار رشته های تحت پوشش این هیات نیز در مسابقات مختلف کشوری حضور یافتند.
در پابان نیز از سوی مسئولان هیات ورزش های همگانی استان گیلان ، از فعال ترین روسای کمیته ها، روسای هیات های شهرستان های گیلان و مربیان تجلیل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =