از ساعت ۸ صبح امروز ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در حالی همزمان با سراسر کشور مراحل ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری ها و بخشداری های استان آغاز شده است که اخبار حاکی از حضور پرشمار کاندیداهاست.

در فرمانداری ارومیه بعنوان مرکز استان از دقایقی قبل از شروع رسمی ثبت نام ده ها نفر پشت در بسته تجمع کرده بودند و هم اکنون نیز بر کاندیداها برای ثبت نام افزوده میشود.

از نکات جالب حضور اشخاص مختلف با شغل ها و با دلایل مختلف برای حضور است که میتوان حضور حداقل ۱۰۰۰ نفر را در شهر ارومیه برای انتخابات تخمین زد.

عباس حسن خانی فرماندار ارومیه در حاشیه اولین روز ثبت نام گفت: روز اول با حضور باشکوه کاندیداها شروع و در این میان پیش ثبت نام در دفاتر پیشخوان باعث تسهیل روند ثبت نام شده است.
وی همچنین اضافه کرد: ۵۶۰ روستای شهرستان ارومیه واجد شرایط انتخابات هستند که برگزاری انتخابات در آنها مستلزم به حد نصاب رسیدن تعداد داوطلبین شورای آن روستاست. به فرض اگر در روستایی تعداد اعضای شورا ۳ نفر باشد برای انتخابات شورای آن روستا ۴ نفر باید ثبت نام کنند در غیر اینصورت انتخابات آن روستا برگزار نمی شود و بخشدار عهده دار مسئولیت آن روستا خواهد بود.

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =