مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش برف از دیروز در گردنه اسالم شروع شده و قسمت‌هایی از مناطق و ارتفاعات شرقی و جنوب شرقی استان اردبیل نیز سفید پوش شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ علی دولتی‌مهر  در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران با اشاره به اینکه بارش برف از دیروز در گردنه اسالم شروع شده بود، اظهار کرد: بارش برف از ساعت‌های ابتدایی صبح قسمت‌هایی از مناطق و ارتفاعات شرقی و جنوب شرقی استان را سفید پوش کرده است.

وی گفت: در این هفته دو موج بارشی استان را تحت تأثیر قرار داده است که موج دوم از امشب وارد استان می‌شود و بارش های پراکنده برف و باران تا جمعه ادامه خواهد داشت..

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: این موج در گردنه‌ها و نقاط مرتفع باعث بارش برف خواهد شد و مسافرینی که قصد تردد در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی برف‌گیر استان را دارند حتما باید نکات ایمنی را رعایت کنند..

دولتی مهر تصریح کرد: این موج در مناطق مرکزی با بارش باران و وزش باد همراه خواهد بود ولی در روز جمعه انتظار بارش پراکنده برف در نقاط مختلف استان وجود دارد..

وی یادآور شد: این بارش‌ها در اکثر نقاط استان همراه با کاهش دما خواهد بود و انتظار می‌رود در ایام پایانی هفته، دمای هوا در سطح استان به طور میانگین به 2 الی 3 درجه زیر صفر کاهش پیدا کند.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =