روز سوم ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان غربی آرام تر از روزهای گذشته بود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، امروز نیز جمعی از داوطلبین ورود به شورای شهر برای انتخابات ثبت نام کردند.

با ثبت نام ۲۵ داوطلب انتخابات شورای شهر در شهر ارومیه تعداد کاندیداهای حضور در شورا در حوزه انتخابیه ارومیه به ۱۱۸ نفر رسید.
همچنین مجموع کاندیداهای ثبت نام کننده برای انتخابات شورای شهر در ستاد انتخابات شهرستان ارومیه به ۸۶۴ نفر رسید که با این تعداد ارومیه همچنان در رتبه اول تعداد ثبت نامی ها در سطح کشور قرار دارد.
از نکات جالب ثبت نامی های روز سوم حضور چند کاندیدا با شال متحدالشکل زیتونی بود که طبق گفته این داوطلبین به جریان سیاسی یکی از نمایندگان مجلس و تخصصی گرایی وابسته است.

رسول اصغرزاده، پرویز جلیلی، میرعلی محمدی، حجت الاسلام محمد خلیل‌پور، بخشایشی از اعضای کنونی شورای شهر ارومیه، دیلمقانی رئیس سابق نظام مهندسی آذربایجان غربی، علی اکبر جوان‌مرد رئیس سابق هلال احمر ارومیه و ذوالفعلی ابراهیمی شهردار سابق یکی از مناطق ارومیه از جمله مهمترین ثبت نامی های پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرستان ارومیه بودند.

اما در شهرهای دیگر، ۱۳۳ داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان خوی ثبت نام کرده اند.
همچنین ۴۲ کاندیدا در شهر سلماس و ۳۹ نفر نیز در شهر میاندوآب در پایان روز سوم برای انتخابات نام نویسی کرده اند.

داوطلبین شورای شهر از تخریب پرهیز کنند


حسن‌خانی فرماندار ارومیه صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با گلایه از بداخلاقی و انتقادات و تخریب شخصیت های حقیقی و حقوقی توسط کاندیداها گفت: داوطلبان ثبت‌نام کننده در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای ارومیه از تخریب شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و دیگر نامزدها حذر کرده و به قوانین انتخابات پایبند باشند.
وی اضافه کرد: به‌محض ثبت‌نام کاندیدای انتخابات شورای شهر نصب هرگونه بنر که رنگ و بوی تبلیغاتی داشته باشد تبلیغات برخورد قانونی می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =