در ۱۹ فروردین، پربازدیدترین اخبار طبق معمول این روزها به صحنه انتخابات ریاست جمهوری آینده مربوط می‌شود.

در سرویس سیاسی عنوان شد تنها مطلب درست احمدی‌نژاد در کنفرانس مطبوعاتی درباره هنر او در خصوص تهمت زدن به دیگران است. در این سرویس ممانعت صداوسیما از پخش زنده سخنرانی روحانی هم خبرساز شد. همچنین درباره ناراحتی شهردار تهران هم سوالی عنوان شده که چرا قالیباف عصبانی نباشد، وقتی می‌بیند جایگاهش از نامزد ردصلاحیت شده هم کمتر است؟ اینها پربازدیدترین مطالب سرویس سیاسی هستند.

در سرویس اقتصادی رمزگشایی از یارانه ۲۵۰هزار تومانی پربازدیدترین مطلب بود. همچنین در این سرویس مشخص شد زمان واریز سود سهام عدالت چه وقتی است. سقوط قیمت ارز و افزایش شاخص بورس هم خبر بعدی بود که پربازدید شد.

در سرویس فرهنگ و هنر خبر درگذشت بازیگر کهنه‌کار سینما، تئاتر و تلویزیون پیچید. در این سرویس روایت بازیگر زنی که بیش از بازیگری به کشاورزی مشغول است هم بسیار پربازدید بود. همچنین این خبر پیچید که پسرِ «حبیب» با مجوز وارد دنیای موسیقی می‌شود.

در سرویس جامعه، گزارشی درباره رقابت جوانان‌ ایرانی با آمریکایی‌ها و آلمانی‌ها در ازدواج‌ نکردن پربازدید بود. در این سرویس زندگی بر بادرفته زوج ایرانی در استرالیا هم مایه عبرت مخاطبان شد. همچنین عصبانیت تهرانی‌ها از سنگ‌فرش کردن خیابان‌ها هم توانست بازدید زیادی را به خود اختصاص دهد.

در سرویس بین الملل واکنش توییتری دختر ترامپ به حمله موشکی آمریکا رکورد بازدیدها را شکست. پس از آن، اتهام‌زنی پادشاه اردن علیه ایران توانست پربازدید شود تا اینکه همگان فهمیدند مسکو رسماً پنتاگون را از لغو توافق امنیت پرواز در سوریه مطلع کرد. این خبر هم پربازدید بود.

در سرویس فناوری اطلاعات اعلام شد توئیتر برنده دعوا با دولت ترامپ شده است.

دیدن تصاویر ضرغامی، غرضی، جلیلی و قالیباف توی صف هم حال مخاطبان سرویس طنز و کاریکاتور را جا آورد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 652742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =