همایون اسعدیان و مصطفی زمانی باحضور در برنامه این هفته «سینما دو» درباره فیلم «یک روز بخصوص» و ویژگی‌های این اثر توضیح می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همایون اسعدیان به همراه مصطفی زمانی، پنجشنبه، 24 فروردین در برنامه «سینما دو» حاضر می‌شوند تا درباره فیلم در حال اکران «یک روز بخصوص» با کارشناس و مجری برنامه به گفت‌وگو بنشینند.

از فیلم‌هایی که اسعدیان کارگردانی آن‌ها را به عهده داشته است، می‌توان به «مرد آفتابی»، «طلا و مس»، «بوسیدن روی ماه» و ... اشاره کرد.

«سینما دو» با نگاهی جامعه‌شناسانه به نقد و بررسی آثار سینمایی می‌پردازد. این برنامه غالبا هر هفته میزبان یک کارگردان سینمای ایران است که با حضور منتقدان و کارشناسان برنامه به بحث و تبادل نظر درباره‌ آخرین ساخته کارگردان مدعو، سینمای اجتماعی و آثار موجود در این عرصه می‌پردازند.

گزارش‌های موضوعی و مردمی، گفت‌وگو با بازیگران و یکی از اعضای اصناف سینمای ایران، گزارشِ فیلم و ... از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.

برنامه «سینما دو» به تهیه‌کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی کاری است از گروه نهادهای اجتماعی که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =