بانوی فوتبالیست قمی: هدفم رسیدن به ترکیب تیم ملی فوتبال بانوان است

مهر نوشت؛ بازیکن تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران با بیان این که به دنبال رسیدن به ترکیب تیم ملی فوتبال بانوان هستم، گفت: فوتبال و تحصیل اولویت‌های زندگی من را تشکیل می‌دهند.

مریم رهیده با بیان این که خوشبختانه در سال ۹۵ توانستم همراه با تیم آینده سازان میهن نجف آباد قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور شوم، گفت: خوشحالم که اولین فوتبالیست زن از استان قم هستم که توانسته ام عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کنم.

وی افزود: در سال ۹۴ به تیم آینده سازان ملحق شدم. در آن سال تیم خوبی داشتیم اما مشکلات مالی سبب شد تیم نتواند مقام قابل توجهی کسب کند و در نهایت روی سکوی چهارم قرار گرفت اما در لیگ ۹۵ به همت مجموعه تیم، سال خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم ما توانست قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرد.

بانوی فوتبالیست قمی گفت: پست اصلی من، مهاجم است اما توانایی بازی در پست هافبک راست را هم دارم و امسال با صلاحدید کادر فنی تیم آینده سازان در این پست به کار گرفته شدم. در مسابقات این فصل لیگ برتر ۳ گل به ثمر رساندم و ۴ پاس گل نیز به هم تیمی‌هایم دادم اما از عملکردم در این فصل راضی نبودم.

رهیده بیان داشت: علت اصلی این نارضایتی به بازی نکردن در پست اصلی‌ام بر می‌گردد. فکر می‌کنم اگر به عنوان مهاجم به میدان می‌رفتم عملکرد بهتری داشتم البته امسال نیز توانستم تا حدود زیادی به تیم کمک کنم و همین، مایه خوشحالی است.دانشجوی رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی هستم و فعلاً فوتبال و تحصیل اولویت‌های زندگی من را تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: نگاه من به تیم ملی است و با توجه به تجربیاتی که اندوخته‌ام و سن و سالی که در آن قرار دارم می‌توانم به زودی به هدفم که حضور در تیم ملی است برسم. برای این منظور فصل آینده برای من اهمیت زیادی دارد و صادقانه بگویم که به ملی پوش شدن خیلی امیدوارم.

بازیکن تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۹۵ تصریح کرد: فوتبال یک رشته ورزشی سنگین است و وقتی بخواهید یک بازیکن حرفه‌ای باشید باید این شرایط را بپذیرید. من به فوتبال علاقه دارم و به همین دلیل سختی‌های آن را نیز پذیرفته‌ام و خانواده من نیز با فکر باز، این علاقه و هدف را درک کرده و می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =