ایسنا نوشت: کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: این که دولتی درباره فساد اداری، دولت قبل را متهم کند، برای مردم قابل پذیرش نیست و با «دزد دزد گفتن» مشکلی حل نمی‌شود.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار کرد: باید از نگاه حزبی و جناحی بیرون بیاییم و به سرمایه‌های کشور درست نگاه کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: وضعیت اقتصادی کشور به هیچ عنوان خوب نیست و معضلات جدی در نظام پولی و مالی کشور وجود دارد.

رئیسی با بیان اینکه می‌توان با تغییر در مدیریت اجرایی گامی در تحقق قانون به‌نفع مردم برداشت، افزود: اگر دستگاه اجرایی کشور درست عمل کند و بسترهای فساد را از بین ببرد؛ شاهد کاهش واقعی پرونده‌های فساد و کیفری هستیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: به عنوان یکی از دلسوزان و دغدغه‌مندان کشور فکر می‌کنم، وضع فعلی نه تنها مطلوب نیست بلکه برای مردم قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه باید برای یکبار هم که شده کشور، مردم و اقتصاد را خارج از نگاه‌های بسته حزبی و جناحی و گروهی ببینیم چرا که مردم از این وضع خسته هستند، اظهار کرد: در ستاد انتخاباتی ما همه سلیقه‌های سیاسی موجود در ذیل خط امام وجود دارد، درب ستاد بر روی همه علاقمندان و دلسوزان کشور باز است.

او در پاسخ به خبرنگاران نيز با بيان اينکه کشور به هیچ عنوان ظرفیت شنیدن اخبار فساد را ندارد، گفت: اینکه هر روز پرونده‌ای مطرح شود و دوبار از یک سوراخ گزیده شویم درست نیست چرا که کشور به هیچ عنوان ظرفیت شنیدن اخبار فساد را ندارد.

رئيسي با اشاره به برنامه‌های خود برای اصلاح ساختارهای فساد، اظهار کرد: بنده دستگاه‌های کشور را به‌خوبی می‌شناسم و معتقدم می‌توان ساختارها را اصلاح کرد. بنده بعد از گذشت ۶ ماه از فعالیت دولتم حتماً روند اصلاح ساختارهای فساد را به مردم و نمایندگان گزارش خواهم کرد و می‌گویم که ساختارهای کدام بخش اصلاح شدند. برنامه بنده اصلاح ساختارهای فساد، از بین بردن امضاهای طلایی و از بین بردن فساد در واگذاری مجوزهای بخش دولتی به خصوصی است.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام CA ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
    6 1
    مقصود از همه سلایق سیاسی همان کابینه محمود احمدی نژاد است.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
    5 1
    میشه حاج آقا دوتا اصلاح طلب یا اعتدالی در ستادتون نام ببرید؟روز به روز حرف زدنتون بیشتر شبیه احمدی نژاد میشه.
  • مینا السادات A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
    1 9
    درود بر رئیسی
  • بی نام A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
    10 1
    همه سلایق سیاسی اعم از پایداری چی ها و احمدی نژادی های سابق معنای همه را فهمیدیم بزرگوار
  • سینا A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
    4 1
    نه من فکر می کنم همه از جبهه پایداری و از یاران احمدی نژادند. قالیباف رای بیشتری دارد
  • بی نام A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
    5 0
    یک اصلاح طلب به من نشان بدهید تا بپذیرم همه سلایق در ستاد شما هستند
  • ایلیا GB ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
    10 1
    همه سلایق سیاسی در ستادم هستند... شما میگی هست من هم هست ولی همه شون که دولت احمدی نژاد هستند
  • بی نام A1 ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
    4 0
    در این کشور هیجگاه افشاگری ساختار فساد روی نخواهد داد به هزارو چند دلیل که همه میدانند لطفا وعده های اینچنینی ندهید اگه میتوانید تعامل سازنده با جهان داشته باشید خیلی از معضلات کشور حل خواهد شد ولاغیر روی این مانور کنید البته اگر جهان هم روی خوش نشان بدهد