استاندار کردستان در اولین جلسه شوراى ادارى استان گفت: حضور پررنگ و حداکثرى مردم در انتخابات، امنیت داخلى و بین المللى کشور را تضمین مى کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، در این جلسه كه با حضور آیت الله درى نجف آبادى، نماینده محترم ولى فقیه در استان مركزى، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبرى و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، عبدالمحمد زاهدى با یادآورى نامگذارى سال با عنوان اقتصاد مقاومتى تولید و اشتغال از سوى مقام معظم رهبرى، اظهار داشت: امسال دو كار بسیار مهم پیش رو داریم، كه یكى از آنها ایجاد اشتغال است كه مساله اى بسیار مهم و دغدغه رهبرى و همه مسئولان كشور نیز هست.
وى در این خصوص افزود: طى چند سال گذشته تلاش كردیم در كنار ایجاد اشتغال خُرد دو مساله را مد نظر قرار دهیم، یكى توسعه زیرساخت ها و زیر بناهاى استان در حوزه هاى انرژى، حمل و نقل و ... و دیگرى توجه به طرح هاى پیشران توسعه و تلاش در جهت جذب سرمایه گذارى هاى خارجى، كه هر دوى اینها موجب توسعه و ایجاد ثروت و ارزش افزوده در استان مى شود.
زاهدى انتخابات را دومین كار مهم امسال عنوان و ضمن یادآورى موقعیت استراتژیك ایران در منطقه و جهان، تاكید كرد: حضور پررنگ و حداكثرى مردم در انتخابات، امنیت داخلى و بین المللى كشور را تضمین مى كند.
وى خاطرنشان كرد: همه مردم امروز می‌دانند تنها راهى كه مى توانند خواست و نظر خود را در اداره كشور اعمال كنند، انتخابات است.
زاهدى در ادامه بر اهمیت رعایت مرّ قانون از سوى مجریان انتخابات تاكید كرد و افزود: بنده قول مى دهم مجرى قانون بوده و امانتدار راى مردم كه به فرموده مقام معظم رهبرى حق الناس است باشم.
وى همچنین رعایت اخلاق از سوى طرفداران كاندیداهاى ریاست جمهورى در تبلیغات را بسیار مهم عنوان و خاطرنشان كرد: باید با مردم صادق باشیم و تلاش كنیم اخلاق بر انتخابات حاكم باشد.
استاندار كردستان در بخش دیگرى از سخنان خود به بخش هاى كوتاهى از اقدامات انجام شده در حوزه هاى زیرینایى و زیر ساختى، كشاورزى ، آب و انرژى، صنعت و معدن، آموزش و پرژوهش، فرهنگى و هنرى، بهداشت و درمان، بیمه و تامین اجتماعى و ایجاد اشتغال در حوزه هاى تعاون، كمیته امداد، تامین مالى خورد از طریق بهزیستى و طرح تكاپو در حوزه IT و ICT اشاره و سال ٩٥ را سالى موفق از لحاظ عملكردى ارزیابى كرد نمود. وى امنیت حاكم در كردستان را مهمترین ویژگى استان عنوان كرد و افزود: اعضاى شوراى تامین كردستان نه تنها امنیت این استان بلكه بخشى از امنیت كشور در این نقطه صفر مرزى را بر عهده دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =