۰ نفر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

مهدی سنایی، سفیر ایران در مسکو

▫️   انتخابات اردیبهشت ۱۳۹۶ با همه شکوهش و حتی مناظرات با وجود کاستی هایش برگ زرین دیگری است در تاریخ مردمسالاری معاصر ایران و دستاوردی بزرگ برای نظام اسلامی که در جهانی ملتهب و منطقه ای پر آشوب انتخاباتی عظیم با آرامشی مثال زدنی برگزار نمود.

▫️ در طول چند سال گذشته شاهد انتقادات گاهی غیر منصفانه و در روزهای اخیر شاهد موج تخریب و تهمت های بی سابقه نسبت به دولتمردان نیز بودیم اما نتیجه این انتخابات علاوه بر کارآمدی مردمسالاری در جمهوری اسلامی ایران نشان رشد آگاهی و فهم عمیق مردم و خواست آنان برای آرامش،ثبات،اصلاحات،تغییر تدریجی،تعامل با جهان و پیشرفت و اقتدار کشور است.

▫️ باشد که گروه های سیاسی با آسیب شناسی این انتخابات برای آینده در مسیر ارتقاء بیش از پیش تراز فعالیت های سیاسی و رعایت موازین قانونی و اخلاقی گام بردارند.

این پیروزی متعلق به همه مردم ایران است و رهبری بزرگواری که همیشه برگزاری پر شور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را یک اصل مهم دانسته و بر آن پافشاری کرده اند.

▫️ انتخابات ایران مظهر شکوه و عظمت ملتی انقلابی با تمدنی چند هزار ساله و با سلایق گوناگون است و باید امید داشت،از صبح پس از انتخابات همه احزاب و گروه ها در تمام عرصه ها به یاری دولت بشتابند که مشکلات و دردهای مشترکی که مردم عزیز ایران به ویژه در زمینه اقتصادی دارند با اتحاد و انسجام ملی برطرف گردد.

▫️ درود بر مردم ایران و نخبگان آن که عشق و مهر خویش به این سرزمین را هم در عرصه های مقاومت و هم در زمینه سیاست همیشه به خوبی به نمایش گذاشته اند. همچنین سپاس بسیار از هموطنان مقیم روسیه که حضوری گسترده در این انتخابات داشتند و مشارکتی سه برابر بیشتر از سال ۱۳۹۲ را در انتخابات ثبت کردند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    8 6
    چرا رییسی و حامیان و همفکرانش به روحانی که با هشت میلیون رای اختلاف اول شده تبریک نگفتن یعنی اینقدر براشون سخت بوده
  • بی نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    0 0
    تلريزيون نبايد دروغ بگويد و ريا كاري كند . تلويزيون گفت رييسي تبريك گفت در حاليكه او ارزوي موفقيت كرد اين مثل تفاوت تاسف با معذرته و فرق مي كنه