آغاز فیلمبرداری «آتش و قداره»/ اسامی بازیگران اعلام می‌شود

فیلمبرداری این فیلم سینمایی «آتش و قداره» با همکاری فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای کشور، هفته‌ آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «آتش و قداره» به کارگردانی محمد عرب (گرگانی) با تکمیل لیست عوامل و به پایان رسیدن مراحل ساخت دکور، از هفته‌ آینده وارد مرحله‌ فیلمبرداری خواهد شد.

طی روزهای گذشته اصغر نژادایمانی به همراه گروهش درحال اجرای دکورهای این فیلم سینمایی بودند که تا پایان هفته این مرحله به پایان خواهد رسید.

همچنین انتخاب گروهی از بازیگران نقش‌های اصلی و مکمل و سایر بازیگران فیلم «آتش و قداره» انجام شده و اسامی بازیگران این فیلم به زودی رسانه‌ای می‌شود.

«آتش و قداره» چهارمین اثر سینمایی محمد عرب (گرگانی) در مقام کارگردان نوشته‌‌ منصور براهیمی است که فتوت و جوانمردی ایرانیان را روایت می‌کند.

محمد عرب، پیش‌تر سه فیلم بلند سینمایی «سمفونی تاریک»، «یک الف ناقابل» و «قند تلخ» را ساخته است.

عوامل فیلم «آتش و قداره» تاکنون عبارتند از

نویسنده‌ ‌فیلمنامه: منصور براهیمی، تهیه‌کننده و کارگردان: محمد عرب (گرگانی)، مدیر فیلمبرداری: حسن پویا، انتخاب بازیگران: محمدرضا شریفی­نیا، سرمایه‌گذار: حمید دامغانی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طراح چهره‌پردازی: سیدمحسن موسوی، مدیرتولید: بهزاد هاشمی، صدابردار: حسین بشاش، عکاس: علی نیک‌رفتار، آهنگساز: بهزاد عبدی، مدیرروابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: علی افشار، با حمایت مالی موسسه‌ اعتباری کاسپین امید جلین

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =