پروژه های باقیمانده مسکن مهر استان تا پایان سال جاری به اتمام می رسند

پروژه های باقیمانده ی مسکن مهر استان در شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی، مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی در پایان هفتاد و نهمین نشست شورای مسکن استان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: از مجموع 39 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت در استان ، بسیاری از پروژه ها در شهرهای با جمعیت بالای 25 هزار نفر تکمیل و به بهره برداری رسیده اند.

مجید شارقی در خصوص مهمترین مصوبات نشست شورای مسکن استان بیان کرد: بخشی از این مصوبات مربوط به تحویل سایت های مسکن مهر در شهرهای استان به شهرداری ها جهت ارائه و تکمیل خدمات مورد نیاز بود .

وی ادامه داد: بخش دیگری از مصوبات این جلسه ، مربوط به تعیین تکلیف پروژه های تعاونی ساز و یا تفاهم نامه سه جانبه مسکن مهر بود که یا متقاضیان مراجعه نکرده اند و یا پیمانکار، برای دریافت پایان کار و صورت جلسه تفکیکی اقدام نکرده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی در خصوص وجود برخی نواقص و مشکلات در پروژه های مسکن مهر اظهار کرد: در زمان تحویل موقت این پروژه ها، طبق صورتجلسه ای مشخصات ذکر می شود و قطعا پیمانکاران بر اساس مفاد قرارداد، تا زمان تحویل قطعی موظف به رفع همه ی نواقص و مشکلات می باشند.

شارقی با بیان اینکه خدمات روبنایی پیش بینی شده در پروژه های مسکن مهر اکثر شهرهای استان به اتمام رسیده است افزود: در راستای ارائه ی این خدمات، تا کنون ساخت پنج باب مدرسه در پنج شهرستان استان به اتمام رسیده و تحویل شش باب مسجد در پروژه های مسکن مهر شهرهای خمین، محلات، دلیجان، مهاجران و اراک نیز انجام شده است.

شایان ذکر است در نشست شورای مسکن استان مرکزی ، مشکلات پروژه های مسکن مهر شهر جدید امیر کبیر، مهر مروارید خمین، 42 واحدی مهر معلولین، ، 96 واحدی کارگران، مهر هدایت، ، میلاد و مهر صدف شهر خمین، اداره راه و شهرسازی زرندیه و ... بررسی شد و تصمیمات لازم برای حل و فصل مشکلات و تکمیل این پروژه ها و پیگیری نواقص بعد از تحویل اتخاذ گردید.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 671381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =