ایلنا نوشت: رئیس شورای شهر تهران ظهر امروز پس از اتمام جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران از ابلاغ نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی به شهرداری خبر داد.

مهدی چمران با اشاره به اینکه میزان افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی دیروز به فرمانداری تهران ابلاغ شده است، گفت:‌ شورای حل اختلاف بالاخره تصمیم خود را اتخاذ کرد و پس از بررسی اختلاف فرمانداری و شورای شهر بر سر میزان افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی، با افزایش نرخ از ۱۰ الی ۱۵ درصد موافقت شد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: تصمیم شورای حل اختلاف به شورای شهر و فرمانداری ابلاغ شده است و از این پس شاهد افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی خواهیم بود.

او با تاکید بر اینکه لزومی ندارد شهرداری نرخ اتوبوس، مترو و تاکسی را همزمان افزایش دهد، گفت: زمینه افزایش نرخ هر کدام از این وسایل حمل و نقل عمومی که فراهم شد، شهرداری می‌تواند نسبت به افزایش قیمت آن اقدام کند.

4747

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    2 0
    چه خبره ۱۵ درصد؟ می دونید در این چند سال چقدر هزینه حمل و نقل زیاد شده؟ کمر مردم را شکسته اند واقعا.زمانی که من داشنگاه می رفتم در سال ۸۷ ،بلیط انوبوس ۲۰ تومان بود،امروز همان مسیر کمی کمتر از هزار تومان است،پنحاه برابر افزایش قیمت در کمتر از ده سال.احسنت واقعا.الان هم ۱۵ درصد اضافه شد.