تجمع مردم همدان در دفاع از حریم عفاف و حجاب در پیاده ‌راه بوعلی

تجمع بزرگ خانواده های همدانی در دفاع از حریم عفاف و حجاب در پیاده راه بوعلی همدان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ مردم مومن و انقلابی این شهر عصر دیروز با حضور در پیاده راه بوعلی، در تجمعی باشکوه از حریم خانواده، عفاف و حجاب دفاع کردند.

این برنامه با استقبال گسترده خانواده‌ها، دختران و زنان محجبه همراه بود که پیش از شروع مراسم علاوه بر اهدای گل و بسته‌های فرهنگی به بانوان همدانی، ایستگاه‌های عرضه کننده محصولات فرهنگی عفاف حجاب در پیاده‌راه بوعلی برپا و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

در ادامه برگزاری روز ملی بزرگداشت عفاف و حجاب در همدان، زنان، دختران و خانواده‌های همدانی با سر دادن شعارهایی از حریم عفاف و حجاب و دعوت مردم به صیانت از این واجب الهی به استقبال سخنران برنامه رفتند.

سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور در جمع مردم همدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام مسجد گوهر شاد گفت: این روز یادآور ماجرایی است که در آن مزدوران رضا خان در اتحاد با شرک اقدام به برداشتن چادر از سر زنان ایرانی کردند.

وی با تاکید براینکه واقعه مسجد گوهر شاد و به خاک و خون کشیدن مدافعان حجاب در این روز افسانه نیست افزود: آن روز مادران و مادربزرگ‌های ما برای اینکه از حجاب خود دفاع کنند از خانه‌ها بیرون نیامدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: باید بررسی کرد چه بلایی سر جامعه آمده است که حالا پس از آن اتفاق بزرگ در 82 سال پیش، حالا برخی زنان و دختران ما به حجاب برتر اسلامی پشت پا می‌زنند.

وی یادآور شد: ما در این روز آمده‌ایم تا بار دیگر به بی‌بند و باری غرب نه گفته و به آرمان‌های اسلامی آری بگوییم.

فاضلیان گفت: مسئولان ما و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار اقشار مختلف مردم در این مراسم حاضر شده‌اند تا به آیات قرآن کریم درباره حجاب جامعه عمل بپوشانیم و به این وسیله حرمت خون شهیدان را پاس بداریم.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =