رئیس پلیس راه استان همدان گفت: نوجوان 15 ساله که بدون اجازه والدین اقدام به رانندگی با پراید کرده بود، این خودرو را در خارج از شهر دمق واژگون کرد و متاسفانه بر اثر واژگونی پراید، پسر عموی 4 ساله به بیرون از خودرو پرتاب شد و در دم جان باخت.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: نوجوان 15 ساله که اقدام به رانندگی با خودروی سواری پراید در خارج از شهر دمق از توابع شهرستان رزن کرده بود، پس از پیمودن مسیر کوتاهی به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه، این خودرو را واژگون می کند.

وی ادامه داد: این نوجوان که پسر عمومی چهار ساله خود را نیز سوار این خودرو کرده بود، در این سانحه سبب جان باختن این کودک خردسال شد.

رئیس پلیس راه استان همدان در خصوص سانحه دوم نیز گفت: در حادثه رانندگی دیگری که ساعت چهار بامداد روز شنبه در جاده ملایر به بروجرد رخ داد خودروی سمند یک عابر پیاده را زیر گرفت.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: طبق ادعای راننده سمند عابر میانسال هنگام عبور از عرض جاده به یکباره وسط جاده نشسته است.

وی افزود: این وسیله نقلیه با کتف و نیمه تنه بالای این عابر برخورد کرده که می تواند نشان از صحت ادعای راننده سمند باشد با این حال اقدامات کارشناسانه برای بررسی این موضوع صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، آمار واژگونی خودرو در جاده های برون شهری استان همدان 11 درصد بالاتر از میانگین کشوری است، نرخ متوسط واژگونی در کشور 38 درصد است در حالیکه این آمار در استان همدان 49 درصد ثبت شده است.

پزشکی قانونی همدان اعلام کرد: در 3 ماهه سالجاری 114 نفر در سوانح رانندگی این استان جان خود را از دست دادند که 86 نفر از جانباختگان مرد و 28 نفر نیز زن بوده اند.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =