تسنیم نوشت: سرپرست اداره‌کل بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری به جزئیات رویداد گردشگری که هر ۵۷ سال یک بار برای یک کشور رخ می‌دهد و این بار نوبت ایران شده است، پرداخت.

 لیلا اژدری در دومین جلسه «شورای راهبردی گردشگری» ستاد ملی «تبریز2018» اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان، معاونت امور زنان و سازمان مناطق آزاد برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند که براساس این برنامه‌ها، تقویم برنامه‌های رویداد "تبریز2018" تهیه خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری ادامه داد: البته ما برای تهیه یک تقویم و زمان‌بندی درست برنامه‌ها به همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها هم نیاز داریم.

وی افزود: ارتباط با استان و استانداری برای اجرای برنامه‌ها بسیار مهم است. ظرفیت‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی بسیار زیاد است که باید در رویداد "تبریز 2018" این جاذبه‌ها دیده شوند.

اژدری ادامه داد: این اتفاق (انتخاب پایتخت گردشگری جهان اسلام) هر 57 سال یک بار برای یک کشور می‌افتد و ظرفیت و فرصت مناسبی است که همه ما باید از این فرصت حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم.

همچنین تشکیل کمیته‌های آموزش و فرهنگ‌سازی داخلی، تبلیغات و رویدادهای بین‌المللی، بسته‌های جدید سفر و گردشگری با علایق خاص، پایش و ارتقای مراکز خدماتی و تشکل‌های گردشگری، هماهنگی امور استان‌ها و اطلاع‌رسانی و مستندنگاری در این جلسه به‌تصویب اعضا رسید.

42234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 694150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =