۰ نفر
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰

شاگردان زین‌الدین زیدان سوپرجام اروپا را هم فتح کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئال مادرید، زیدان، قهرمانی. این سه کلمه قطعا در کنار هم معنا پیدا می کند. زیدان تیم مرده ای را از رافا بنیتز تحویل گرفت و به گونه ای در این تیم کار کرد که در پایان فصل یازدهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا به ارمغان آمد.

سپس زیدان خودش تیمی برای فصل 2016-2017 بست که نه تنها توانست پس از سال ها به سلطه بارسلونا بر لالیگا پایان دهد، بلکه توانست برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا از عنوان قهرمانی اش دفاع کند. آن هم با برتری عجیب و غریب 4-1 مقابل یوونتوس در فینال.

فصل جدید شروع شد و نوبت به بازی های دوستانه پیش فصل در آمریکا رسید. شکست های پیاپی مقابل منچستریونایتد، منچسترسیتی و از همه مهم تر مقابل بارسا. طعنه ها به زیدان و تیمش شروع شد.

آیا تاریخ مصرف بهترین فرانسوی تاریخ رئال مادرید گذشته است؟ آیا تیم او دیگر نمی تواند برای قهرمانی ها رقابت کند؟ سوپرجام اروپا بهترین فرصت برای مشخص شدن جواب بود.

رئال مادرید با ارائه نمایشی کاملا برتر، موفق شد منچستریونایتد مورینیو را شکست دهد و اولین جام معتبر فصل را از آن خود کند. رئال با زیدان و ستاره هایش شاداب تر و سرحال تر از همیشه بازگشته است تا نیاز ارضا نشدنی کهکشانی ها برای فتح جام های گوناگون را بلکه بتواند کاهش دهد.

زیدانی که از زمان حضورش در رئال 6 جام از 8 جام ممکن را برای این تیم کسب کرده ثابت کرد که قهرمانی های متعدد نمی تواند ذره ای خلل در انگیزه و حرکت او به سمت جلو ایجاد کند. او تیمی منسجم و متحد و با انگیزه ساخته که می تواند هر حریفی را از پیش رو بردارد.

آن ها حالا هدف بعدی خود را در تیررس دارند. آیا بارسای والورده قربانی بعدی تیم آماده زیدان در سوپرکاپ اسپانیا خواهد بود؟

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    3 0
    جونمی جووونننننننننننن