نماینده خمینی‌شهر در نطق میان دستور خود با تأکید بر اینکه ادامه دادن و پرداختن به حاشیه‌های مراسم تحلیف درست نیست، در بخشی از صحبت‌هایش گفت: رئیس صداوسیمای شاه، در سال ۵۶ گفت مردم دارند پچ پچ می‌کنند مبادا پچ پچ‌ها به فریاد تبدیل شود!

به گزارش خبرآنلاين، محمدجواد ابطحي در نطق ميان دستور خود با اشاره به مراسم تحليف،‌ خواست كه همه به اين داستان خاتمه بدهند.

او گفت: در مجلس هنگام تحليف اتفاقي افتاد، من از اينكه شأن مجلس رعايت نشد از ملت ايران عذرخواهي مي‌كنم. در عين حال از همكاراني كه اين عذرخواهي را علناً بيان كردند، تشكر مي‌كنم اما پرداختن بيش از حد به اين موضوع، براي كسي كه عذرخواهي كرده و متوجه اشتباهش شده است، جايز نيست.

او در ادامه با اشاره به حديثي از امام علي مبني بر اينكه «امام علي فرموده‌اند كه به عدالت رفتار كن و از زورگويي بپرهيز، چون زورگويي مردم را به ترك از وطن و آن‌ها را به قيام مسلحانه مي‌كشاند»، گفت: مسئولين يادتان هست؟ آقاي جعفريان اين كمونيست توبه كرده و دبير حزب رستاخيز، در زمان شاه رئيس صداوسيما شده بود، در سال ۵۶ گفت مردم دارند پچ پچ مي‌كنند، مبادا پچ‌پچ‌ها به فرياد تبديل شود!

ابطحي تأكيد كرد: آقايان ما فرياد مظلومين را نمي‌شنويم؟ مجلس و دولت بايد اولويت‌گذاري كنند اما حواسمان جمع باشد كه اولويت هميشه ما تعليم و تربيت است كه از دست رفته است.

27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوری A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    3 0
    مجلسی ها مسئولین امام جمعه ها ژنهای برتر "مردم دارند پچ پچ مي كنند، مبادا پچ پچ ها به فرياد تبديل شود"
    • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
      0 0
      ژن برتر که از آن اصلاح طلب هاست که علاوه بر اون سلفی حقارت هم میگیرند
  • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    2 0
    ما شش ماهه حقوق نداریم. میشنوید
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    1 1
    مبادا پچ پچ ها به فرياد تبديل شود