۰ نفر
۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۴

کارلوس کی‌روش با دعوت از احسان حاج‌صفی، توطئه شوم قطری‌ها که علیه فوتبال ایران وکیل گرفته بودند و می‌خواستند طرح تعلیق فوتبال ما به دلیل دخالت سیاست در فوتبال را روی میز فیفا بگذارند را خنثی کرد.

حالا می‌توان در جواب پرسش فیفا که از فدراسیون فوتبال ما توضیح خواسته بود آیا شجاعی و حاج‌صفی به دلیل بازی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی از تیم ملی محروم شده‌اند، محکم نوشت؛ «هیچ محرومیتی در کار نیست که اگر غیر از این بود، احسان هم به اردو دعوت نمی‌شد.»

راهی که کارلوس و فدراسیون برای عبور از این بحران انتخاب کردند، هوشمندانه بود. حالا قطری‌ها اگر زمین و زمان را به‌‌هم بدوزند، نمی‌توانند دعوت نشدن شجاعی را به بازی با مکابی ربط بدهند چراکه احسان حاج‌صفی هم در آن بازی حضور داشته و به تیم ملی دعوت شده است.

فعلاً دیگر خطری از جانب تحرکات قطری‌ها که گمان می‌برند با تعلیق ایران، شانس حضور در جام جهانی نصیب‌شان می‌شود، ما را تهدید نمی‌کند اما خودمان می‌توانیم برای خودمان خطرناک باشیم! آن‌چه امروز در رسانه‌های‌مان می‌‌نویسیم، می‌تواند فردا مدرکی شود علیه فوتبال ایران... دفعه قبل هم قطری‌ها در پرونده‌ای که علیه فوتبال ما ساختند، به گزارش رسانه‌ها استناد کرده‌ بودند. اینکه بنویسیم احسان به خاطر عذرخواهی‌اش دعوت شد، مسعود به دلایل غیرفنی دعوت نشد، هیچ سودی ندارد جز اینکه مدرک تازه دست قطری‌ها می‌دهد. اینجا باید منافع ملی و تیم ملی را دید. همه چیز روشن است کی‌روش همان‌طور که پژمان منتظری را دعوت نکرد، از دعوت مسعود شجاعی هم صرف‌نظر کرد. این دلیل روشن را زیر سایه تحلیل‌های فرافوتبالی نبریم.

* این یادداشت در ستون حرف آخر دوشنبه ۶ شهریور روزنامه خبرورزشی چاپ شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =