کار آرژانتین برای صعود سخت‌تر شد/ مسی و رفقا در خانه هم متوقف شدند

آلبی‌سلسته در دیداری که به سه امتیاز آن برای امیدوار ماندن به صعود مستقیم به جام جهانی ۲۰۱۸ نیاز مبرم داشت، متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز (چهارشنبه) سه دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آنها تیم ملی آرژانتین در خانه برابر ونزوئلا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

در این دیدار جان موریو در دقیقه 50 ونزوئلایی‌ها را پیش انداخت، اما پنج دقیقه بعد هم‌تیمی او رالف فلشر با باز کردن دروازه خودی کار را به تساوی کشاند. به این ترتیب آلبی‌سلسته بدون آنکه هیچ‌کدام از بازیکنانش گلی به ثمر رسانده باشند، یک امتیاز گرفت و 24 امتیازی شد، اما در رده پنجم جدول باقی ماند و فرصت ایده‌آلی را که برای صعود به جمع چهار تیم بالای جدول جهت صعود مستقیم به جام جهانی داشت، از دست داد.

در دیگر بازی‌های بامداد امروز پرو در خانه اکوادور با نتیجه 2 بر یک پیروز شد تا با توجه به تفاضل گل برابر، اما گل زده بیشتر نسبت به آرژانتین در رده چهارم قرار بگیرد.

اروگوئه هم بامداد امروز با نتیجه 2 بر یک از سد میزبانش پاراگوئه گذشت تا با 27 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرده و به جام جهانی نزدیک شود.

در فاصله دو دور مانده به پایان بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی، جدول رده‌بندی این رقابت‌ها به صورت زیر است:

1- برزیل 37 امتیاز
2- اروگوئه 27 امتیاز
3- کلمبیا 26 امتیاز
4- پرو 24 امتیاز تفاضل گل 1+ و گل زده 26
5- آرژانتین 24 امتیاز، تفاضل گل 1+ و گل زده 16
6- شیلی 23 امتیاز
7- پاراگوئه 21 امتیاز
8- اکوادور 20 امتیاز
9- بولیوی 13 امتیاز
10- ونزوئلا هشت امتیاز


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =