۰ نفر
۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۹
15 پایگاه جشن عاطفه ها در پلدختر برپا شد

رئیس کمیته امداد پلدختر خبر داد : 15 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه ها در سطح این شهرستان استقرار یافت.

اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان، نبی الله ناظری اظهار داشت: امسال جشن عاطفه ها در دو مرحله شهریور و مهرماه برگزار می شود که مرحله نخست آن در روزهای بیست سوم و بیست و چهارم شهریورماه (پنجشنبه و جمعه) و مرحله دوم آن روز چهارشنبه19 مهرماه در سطح شهرستان برگزار می شود.

ناظری افزود: روز جمعه پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در محل برگزاری نماز جمعه شهرهای پلدختر و معمولان مستقر می شوند.


رئیس کمیته امداد پلدختر گفت: جشن عاطفه ها امسال با شعار "مهر در انتظار همدلی " و با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و کمک رسانی به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال جدید تحصیلی برپا شده است.


وی افزود: بیش از یک میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی سال گذشته در جشن عاطفه ها توسط مردم نوعدوست شهرستان پلدختر جمع آوری شده و پیش بینی می شود امسال مردم حضور پرشورتری در این جشن داشته باشند.


نبی الله ناظری گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده کمک های جشن عاطفه ها قبل از بازگشایی مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.


رئیس کمیته امداد پلدختر ادامه داد: هشت هزار و 300 نفر زیر پوشش این نهاد حمایتی در این شهرستان قرار دارند که از این تعداد 630 نفر دانش آموز و دانشجو هستند .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =