ریسک منصوریان روی حسینی/ استقلال همچنان در دو راهی پیر و جوان

ترکیب استقلال برای تقابل با پارس جنوبی نکات جالبی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ترکیب استقلال برای یکی از حساس ترین بازی های فصلش اعلام شد و علیرضا منصوریان برای این بازی مهم باز هم تغییراتی را در ترکیب تیمش به وجود آورده.

کلیدی ترین تصمیم منصوریان، نیمکت نشین کردن سید مهدی رحمتی و استفاده از سید حسین حسینی درون دروازه است.

منصوریان فصل گذشته چندین بار از حسینی استفاده کرد و ضرری ندید اما امسال و پس از چند نمایش متوسط و حتی ضعیف از مهدی رحمتی، اولین بار است که فرصت را در اختیار این دروازه بان جوان و با انگیزه قرار می دهد. حسینی که هفته گذشته در اعتراض به نیمکت نشینی مقابل گل گهر سیرجان با منصوریان به مشکل خورده بود، حالا این فرصت را دارد تا با درخشش در این بازی، بقای مربی جوان آبی ها را روی نیمکت را حداقل برای مدتی دیگر تضمین کند.

در خط دفاعی منصوریان تغییری به نسبت بازی قبل ایجاد نکرده و همچنان به آرمین سهرابیان در سمت چپ خط دفاع بازی داده. اما مهدی قائدی جوان را از ترکیب خارج کرده تا باشوی کوچک استقلالی ها در دیار خود احتمالا به عنوان یار تعویضی وارد زمین شود.

با نیمکت نشینی قائدی 17 ساله، فرصت در اختیار سرور جباروف 34 ساله قرار گرفته تا در ترکیب فیکس حاضر باشد. ضمن اینکه جابر انصاری با وجود نمایش ضعیفش در این فصل همچنان زوج مورد اطمینان منصوریان در غیاب سجادشهباززاده برای بازی در کنار علی قربانی است تا حسن بیت سعید بازهم بازی را از روی نیمکت آغاز کند.

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =