در ۶ مهر، پربازدیدترین اخبار به مراسم تدفین باشکوه سردار بی‌سر نجف‌آباد، شهید محسن حججی اختصاص داشت.

در پربازدیدترین خبر سرویس سیاسی، ماجرای بازگشت پیکر سردار بی‌سر، محسن حججی، به نجف آباد و سرمنزل مقصود و زادگاه خود، به چشم می‌خورد. پس از آن، نقل قول پر بازدیدی از هادی خامنه‌ای است که گفت: برخی افراد نیمه محترم گفته‌اند عامل زلزله و کمبود آب بدحجابی است! همچنین سردار جعفری هم نقل قول پربازدیدی داشت که گفت: رفع حصر به ضرر محصورین است.

در پربازدیدترین خبر سرویس اقتصادی عنوان شد هواپیماهای جدید برجامی در تهران به زمین نشست. همچنین برای مردم جذاب بود بدانند با ۲۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ مشخص شدن رقم عیدی سال ۹۷ کارکنان دولت هم پربازدید بود.

در خبر تاسف بار و پربازدید صدر سرویس فرهنگی باخبر شدیم مجری جوان تلویزیون درگذشته است. همچنین شلیک اشتباه پلیس به بازیگر سرشناس پربازدید بود و شایعه درگذشت ناصر ملک مطیعی و تکذیب آن هم مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت.

در سرویس جامعه، گزارش پربازدیدی درباره هشدار به آرایشگران اعلام کرد آرایش محرم ممنوع شده است. همچنین ممنوعیت ورود گردشگر به ابیانه در تاسوعا و عاشورا بازدید زیادی داشت و خبر ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی هم نشان از سفرهای پاییزی داشت.

در پربازدیدترین خبر سرویس بین‌المللی نتیجه همه‌پرسی اقلیم کردستان اعلام شد. گزارش مهمی هم به ١٠ عاملی که بارزانى و کردها را عجول کرد پرداخت. همچنین در این بحران بین‌المللی اعلام شد مخالفان همه‌پرسی جاده بغداد به کرکوک را بستند.

در سرویس مربوط به طرح‌های جالب توجه خبرآنلاین هم طرحی از شهید محسن حججی با نام عزیز دل ایران! پربازدید بود.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =