در ۷مهرماه و در شب تاسوعای حسینی، پربازدیدترین اخبار به رویدادهای عربستان، انتشار پیام صوتی داعش و وضعیت گره‌خورده اقلیم کردستان اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین گزارش امروز به عهدِ سکوت قالیباف و یاران اختصاص داشت و نشان داد سردار به‌دنبال نقش‌سیاسی جدید است. همچنین اشاره رهبری به مداحانی که وقت مردم را هدر می‌دهند هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس نقل قول پربازدیدی از جعفرزاده مورد توجه مخاطبان قرار گرفت که گفت: مردم می‌گویند دست احمدی‌نژاد پُر است که می‌ترسند با او برخورد کنند!

در پربازدیدترین خبر سرویس اقتصادی اعلام شد بلندترین برنج دنیا در هند ساخته شد. همچنین خبری درباره جزییات افزایش ۵ درصدی حقوق کارمندان دولت هم توجه مخاطبان بود و برای مردم هم مهم بود بدانند چرا ۸ هزار میلیونر کانادا را انتخاب کردند؟

در پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگی اعلام شد بازیگر زن سرشناس به سرطان مبتلا شده است. همچنین افشاگری خواننده آمریکایی درباره پیشنهاد دونالد ترامپ مورد استقبال قرار گرفت و در نهایت اعلام شد عربستان فتوا دادن زنان را هم آزاد کرد!

در گزارش پربازدید سرویس جامعه اعلام شد ۲۷ مال فقط در ۳ منطقه تهران، پایتخت را دارند می‌بلعند. همچنین مردم خواستند بدانند چطور مانع بالا رفتن فشار خون شویم؟ در این سرویس اظهارات فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درباره خبر شکار پرندگان در فرودگاه مهرآباد هم پربازدید بود.

در مهمترین خبر سرویس بین الملل اعلام شد بارزانی به طرح علاوی پاسخ مثبت داد. همچنین افشاگر معروف عربستانی از آغاز تغییرات گسترده در حکومت سعودی خبر داد و پربازدید شد. در خبر مهم دیگری داعش پیامی صوتی از ابوبکر البغدادی منتشر کرد.

در سرویس طنز هم طرح انتظار پشت درهای بسته آزادی! مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =