نجفی در حاشیه عزاداری در هیات‌های بازار: لزوم بروزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی مرکز پایتخت

ایسنا نوشت: شهردار تهران پیش از ظهر امروز و همزمان با تاسوعای حسینی با حضور در تکایا و هیات‌های عزاداری بازار تهران ضمن سوگواری و عزاداری در جمع مردم این منطقه، امنای بازار، تکیه داران و ... ،در جریان درخواست ها و مشکلات آنان قرار گرفت.

 محمدعلی نجفی از تکیه بزرگ سبزه میدان، تکیه کسبه حاجب الدوله، مسجد ملک و آستان امام زاده زید(ع) بازدید و با حجت الاسلام و المسلمین رضوانی امام جماعت مسجد سیدولی بازار و حجت الاسلام والمسلمین مرادزاده تولیت استان امام زاده زید(ع) دیدار و گفت و گو کرد.

شهردار تهران همچنین در مراسم تعزیه خوانی در یکی از تکیه‌های بازار شرکت کرد.

نجفی همچنین سری به ایستگاه آتش نشانی بازار زد و در جریان وضعیت این ایستگاه قرار گرفت و در حاشیه این بازدید گفت: این ایستگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا در بازار ساختمان‌های فرسوده و همین طور ساختمان‌های قدیمی و با ارزش وجود دارند که باید به ایمنی آنها توجه شود.

وی با اشاره به ضرورت حفظ و حراست از ساختمان های تاریخی مرکز پایتخت تصریح کرد: یکی از دغدغه های مهم کسبه و مردم بازار، توجه به ایمنی و حفاظت از این ساختمانهاست که قطعا مدیریت شهری نیز به این موضوع نگاه ویژه خواهد داشت.

شهردار تهران درمورد توسعه ایستگاه آتش نشانی بازار گفت: طرح توسعه این ایستگاه چند سالی است که متوقف شده و اگر مشکل آن با اوقاف حل شود، این ایستگاه از نظر تجهیزات نیز به روز خواهد شد.

نجفی همچنین در مورد این که شهرداران مناطق و نواحی تهران موظف شده‌اند در دهه محرم به هیات‌ها و تکیه‌های مناطق سر بزنند عنوان کرد: خوشبختانه این کار صورت گرفت و تاکنون در مراسم‌های امسال با مشکل خاصی مواجه نبودیم و همچنین ترافیک شهری نسبت به سالهای گذشته در حاشیه حرکت دسته جات عزاداری نیز بهتر بود.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =