۰ نفر
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
محور کرج-چالوس مسدود شد

رئیس مرکز فرماندهی کنترل و ترافیک پلیس راه استان از انسداد محور کرج – چالوس از امروز 22 مهر به مدت سه ماه از ساعت (23 تا 5 صبح) به جز روز های چهارشنبه ، پنج شنبه ، جمعه و ایام تعطیل خبر داد .

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، ستوانیکم "علی بابازاده" با بیان این که ترافیک در آزاد راه "تهران - کرج- قزوین" سنگین است، گفت: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزاد راه "کرج- قزوین" از محدوده "استاندارد تا پل فردیس" و در آزاد راه" تهران - کرج" از محدوده ترمینال "شهید کلانتری تا گرمدره" سنگین است .

وی با بیان اینکه در خط شمالی آزاد راه "تهران - کرج - قزوین" ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است، گفت : اکنون ترافیک در جاده کرج -چالوس عادی است .

رئیس مرکز فرماندهی کنترل و ترافیک پلیس راه استان البرز با اعلام انسداد محور کرج -چالوس از امروز 22 مهر ماه به مدت سه ماه از ساعت (23 تا 5 صبح) گفت: این محور به علت انجام عملیات تثبیت دیواره تونل شماره پنج و همچنین برطرف کردن نقص سیستم روشنایی تونل های شماره پنج و دو در طول هفته به جز روز های چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیل به صورت کامل مسدود است .

ستوانیکم بابازاده از رانندگانی که قصد تردد به استان های شمالی کشور را دارند خواست تا از مسیر های جایگزین استفاده کرده و در زمان اجرای طرح همکاری لازم را با ماموران اداره راه و ترابری و ماموران پلیس راه داشته باشند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =