تنها بازیکنی که در ۴ جام برای پرسپولیس گل زده/ منشا-علی‌پور، هر بازی یک گل!

با جذب گادوین منشا توسط باشگاه پرسپولیس، خیال هواداران این تیم از داشتن یک مهاجم گلزن دیگر راحت شد تا در کنار طارمی، اولین و دومین گلزن برتر فصل گذشته در پرسپولیس باشند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: با شروع لیگ اما منشا نتوانست در ترکیب پرسپولیس جا بیفتد تا حتی بحث عدم همکاری بازیکنان با او هم مطرح شود. در این شرایط برانکو مهجام نیجریه‌ای تیمش را به نیمکت تبعید کرد و فرصت بازی را به علیپور به عنوان مهاجم کنار طارمی داد.

فرصت‌طلبی علیپور
علیپور که فصل گذشته هم حضور مؤثری در پرسپولیس داشت، عملکردش زیر سایه درخشش طارمی محو شد با این حال عدم توفیق منشا و فراز و نشیب‌های زیاد طارمی این فرصت را به علیپور داد تا اعتماد برانکو را جلب کرده و به عنوان مهاجم فیکس وارد میدان شود. او با گلزنی در سوپرجام آمادگی‌اش را به رخ کشید و در ادامه گلزنی‌هایش را تداوم بخشید.

آمار جالب علیپور
شاید جالب باشد بدانید علیپور تنها بازیکنی است که در ۴ جام برای پرسپولیس گل زده است. او در سوپرجام، جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در مجموع ۷ بار گلزنی کرده تا عملکرد خوبی داشته باشد.

زوج‌سازی با منشا
روزهای درخشش علیپور با محرومیت مهدی طارمی همراه شد تا در غیاب آقای گل، برانکو چاره‌ای جز بازی دادن به منشا نداشته باشد. منشا اما از این فرصت استفاده کرده و کم‌کم خود را در ترکیب تیم جا انداخته است. به خصوص که زوج او با علیپور حالا خط حمله پرسپولیس را مثل گذشته خطرناک کرده است، به نحوی که در اکثر بازی‌ها یا این دو نفر یا یکی از آن‌ها گل زده‌اند.

گلزنی در ۹ بازی
علیپور و منشا در ۹ بازی از ۱۴ بازی پرسپولیس موفق به گلزنی شده‌اند. علیپور ۷ گل برای پرسپولیس زده که دو تا به نفت تهران، یکی در سوپرجام و یکی در جام حذفی بود. دو گل هم به استقلال خوزستان و یک گل به سپاهان در لیگ زده و یک گل هم سهم الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بوده است. منشا هم ۶ گل برای پرسپولیس زده که دو تا به الهلال عربستان، دو تا به الاهلی عربستان (رفت و برگشت) یکی به نفت تهران در جام حذفی و یکی هم به تراکتورسازی در لیگ برتر بوده است.

هر دو فیکس باشند
در سه بازی اخیر پرسپولیس، منشا و علیپور به عنوان بازیکن فیکس وارد میدان شدند که عملکرد آن‌ها رؤیایی بوده است. در سه بازی مقابل استقلال خوزستان، الهلال عربستان و نفت تهران این دو بازیکن روی هم ۶ گل به ثمر رسانده‌اند که سهم هرکدام ۳ گل بوده است.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =