همکاری خودروساز آلمانی پورشه با استودیوی F.A. منجر به تولید قایق فوق لوکس دینامیک GTT 115 شده است. این قایق که بهای 14 میلیون و 700 هزار دلاری داشته تنها دارای 2 میلیون و 230 هزار دلار آپشن قابل سفارش است که در دنیای قایق‌های لوکس حد نهایی شناخته می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،GTT 115 در ماه می و در موناکو معرفی شد؛ اما هم‌اکنون تصاویر و ویدئویی جدید از این محصول طراحی شده توسط پورشه نمایی بهتر را نشان می‌دهد. تمامی جزئیات فوق‌العاده این قایق در مجموعه تصاویر 30 تایی و ویدئویی 2 دقیقه و 55 ثانیه‌ای قابل مشاهده هستند. 

ویژگی‌های منحصربه‌فردی چون پارچه ویژه پپیتا در خودروی اسپورت 911 متعلق به دهه 70 میلادی نیز بکار رفته است. دیگر بخش‌ها نظیر چرم مشکی تیره، روکش چوب مخصوص، کف‌پوش‌های Perison و... باعث شده‌اند احساس اسپرت، قدرت و ظرافت در این قایق به وجود آید.

تنها 7 نمونه از این قایق برای سراسر دنیا ساخته خواهد شد و باعث خواهد شد که برای کلکسیونرها بسیار گران تمام شود. این تنها قایق فوق لوکس جهان است که با همکاری پورشه و استودیوی F.A. طراحی شده و در کل طول 35 متری دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول فوق‌العاده می‌توان به تئاتر خانگی 75 اینچی، محوطه باربیکیو و استخر برای بخش حمام آفتاب اشاره کرد.

البته که چنین قایق لوکسی باید در خور نام خودروسازی چون پورشه باشد. پیکربندی آنلاین به شما اجازه می‌دهد تا یک دستگاه پانامرا 4 E-Hybrid اسپورت توریسمو را نیز با قیمت 154940 دلاری انتخاب کنید که به اندازه همین قایق چشمگیر است.

۵۴۵۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =