به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه مطبوعات همه ساله به منظور ایجاد فضای تعاملی میان اهالی رسانه و مخاطبانشان برگزار میشود و میزان کیفیت این تعامل در دورههای مختلف نمایشگاه مسئلهای است که مخاطبان و بازدیدکنندگان باید به آن پاسخ دهند.
بیست وسومین دوره نمایشگاه مطبوعات روز جمعه 12 آبان ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
در نمایشگاه امسال که 120 غرفه به دست خود رسانهها ساخته و 430 غرفه نیز به صورت پیش ساخته از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه تحویل رسانهها شده بود، 600 رسانه حضور داشتند که در 10 گروه اصلی و پنج گروه فرعی در مساحتی بالغ بر 13 هزار متر مربع جانمایی شدند.
بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات میزبان چهرههای سرشناسی از سیاستمداران، فعالان اجتماعی، هنرمندان، نمایندگان مجلس، اساتید روزنامهنگاری و ... بود.
علاقهمندان و مخاطبان رسانه و مطبوعات هم استقبال گستردهای از نمایشگاه امسال کردند و از نزدیک با رسانههای مورد علاقه و همفکر خود دیدار و گفتگو کردند.
اگر امسال از بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات بودهاید، این دوره را چطور ارزیابی میکنید؟ تعامل میان اهالی رسانه و مردم در این دوره چطور بوده است؟
شما می توانید نظرات خود را در به صورت کامنت مطرح کنید.
58243
نظر شما