مادرِ یک جراح پنجه طلا به «هزارداستان» می‌آید

مسعود فروتن، نویسنده، مجری و کارگردان سینما و تلویزیون، امشب (جمعه 19 آبان) در برنامه «هزار داستان» به گفت‌وگو با مادری روستایی می‌نشیند که پسرش جراحی پنجه طلاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پنجاه‌و‌یکمین قسمت از برنامه «هزار داستان» که امشب با اجرای مسعود فروتن به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به روایت قصه مادری اختصاص دارد که پسرش، جراحی پنجه طلا است.

مسعود فروتن، نویسنده، مجری و کارگردان سینما و تلویزیون از نسل‌های اول فارغ‌التحصیلان کارگردانی تلویزیون از مدرسه عالی تلویزیون و سینما در سال ۱۳۵۰است. او پس از انقلاب اسلامی با ورود به دانشکده هنرهای دراماتیک، مدرک لیسانس خود در زمینه کارگردان سینمایی را نیز دریافت کرد.

او بیش از سه دهه است که به فعالیت سینمایی و تلویزیونی مشغول است و در کارنامه هنری‌اش، بیش از ۱۵۰ تله تئاتر و چندین فیلم و سریال دیده می‌شود.

فصل دوم برنامه «هزار داستان» همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراحی و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت 23 به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =