نمایش «راهمرد» به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری توسط مدیر کانون نمایش‌های دینی مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود فرهنگ، مدیر کانون نمایش‌های دینی مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   نمایش «راهمرد» را به طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی کرد. این نمایش در قالب ویژه برنامه «عاشورا تا اربعین» از سوی کانون تئاتر دینی در پلاتو اجرای مجموعه تئاترشهر اجرا شده بود.

«راهمرد» نمایشی، آئینی و عاشورایی است که با سبک متفاوت، نقالی و تعزیه را در هم آمیخته و با ابتکاری جدید در پرداخت، روایتی تازه از زندگی امام خمینی (ره) روی صحنه نشان داده است. 

تئاتر«راهمرد» در طول اجرای خود توسط چند اداره و نهاد از جمله موسسه هنرمندان پیشکسوت، معاون فرهنگی منطقه 10 و 11تهران، معاون فرهنگی بنیاد شهید و... مورد تقدیر قرار گرفت و همچمین دکتر سیدمصطفی مختاباد، سردبیر فصلنامه علمی پژوهشی تئاتر کشور، دکتر سعید اسدی، مدیر امور بین‌الملل اداره کل هنرهای نمایشی، دکترعلی عارفی‌کیا، مدیر مطالعات و پژوهش فرهنگی سابق علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، کریم اکبری‌مبارکه، هنرمند پیشکسوت و کارشناس شورای ارزشیابی و نظارت، محمد مهدی عبدخدایی، همرزم شهید نواب صفوی و از محققان و پژوهشگران تاریخ معاصر ایران از آن دیدن کردند. 

علاءالدین قاسمی و بابک والی بازیگران این اثر نمایشی هستند. 

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =