گسیل کمک های انسان دوستانه به مناطق زلزله زده کرمانشاه

دنبال گسستن قلب ایران و آوار دیوارها در یکی از شب های تلخ پاییزی، امروز گسیل کمک های انسان دوستانه البرزنشینان به مناطق زلزله زده کرمانشاه روانه شده و جنب و جوش وصف ناشدنی را در میدان احیا مناطق آسیب دیده کشورمان شاهد هستیم. حرکتی که در جریان بازدید استاندارالبرز از پایگاه مرکزی هلال در استان شاهد آن بودیم.

به گزارش خیرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، مردمان این سرزمین آموخته اند که چگونه بی مهری را با مهر ورزی پاسخ دهند، امروز مردم استان البرز هم ردا با سراسر کشور با جنب و جوش وصف ناشدنی در میدان خدمت رسانی حضور پیدا کرده اند و بی مهری طبیعت را با مهربانی پاسخ می دهند. هر چند قهر طبیعت دامن گیر مناطق غربی کشورمان شده و مردمان خطه مرزنشین را مقاوم تر از پیش ساخته است، پشتیبانی ملت هم از جای جای نقاط با اعزام و ارسال کمک های مردمی حرکتی است که زبان و قلم را قاصر از توصیف آن ساخته است.
دکترمحمدعلی نجفی صبح چهارشنبه درحاشیه بازدید میدانی از روند ارسال محموله های کمک رسانی به هم وطنان زلزله زده در پایگاه مرکزی جمعیت هلال احمر در استان طی گفتگوی اختصاصی با واحد مرکزی خبر گفت: در استان البرز خدمات رسانی وکمک دهی به هم وطنان زلزله زده استانهای غربی کشور، کرمانشاه و شهرستانهای سرپل ذهاب و.. با جنب و جوش خاصی از سوی مردم برای رساندن نیازهای اولیه به مناطق زلزله وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه تا امروز 70 کامیون و تریلی از کالاهای مورد نیاز به جنوب کشور، استانهای کرمانشاه و سرپل ذهاب اعزام شده است، افزود: یکی از حرکت هایی که شاهد آن هستیم حضور خودجوش مردم در میدان کمک رسانی به مردم در مرکز استان و شهرستانهای پیرامونی بوده و این قبیل اقدامات خود قابل ارزش و قدردانی است.
دکتر نجفی تصریح کرد: در کنار کمک های مردمی بصورت داوطلبانه و خیرین و مردم عادی از گروه های اجتماعی نیز به صورت خودجوش وارد صحنه شده اند.
استاندارالبرز در ادامه بیان کرد: تأکید دارم هر گونه کمک رسانی به هم وطنان که از طریق مجاری ارتباطی اعلام شده از سوی صدا و سیما و هلال احمر صورت گیرد و مردم عزیز و همیشه در صحنه از واریز وجوهات و کمک های متفرقه به سایر نقاط خودداری کنند.
دکترنجفی بیان کرد: روز گذشته در جریان بازدید یکی از بیمارستان های استان که مصدومان زلزله اخیر در آن بستری هستند شاهد این بودیم که با عشق و علاقمندی روند خدمت رسانی به هم وطنان مان در حال انجام است و این قبیل اقدامات انسان دوستانه تسکینی بر آلام وارد شده بر زلزله زدگان بشمار می رود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =