استرالیایی‌ها از حالا خواب کی‌روش را می‌بینند!

کارلوس کی‌روش به رویایی بزرگ فکر می‌کند و آن موفقیت در روسیه است اما استرالیایی‌ها به این مربی فکر می‌کنند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استرالیا این بار هم خیلی سخت و با مسیری طولانی به جام جهانی رسید. آنها دو سالی می شود که به یک تحول بزرگ در فوتبال ملی شان فکر می کنند. کارلوس کی روش که گفته جام جهانی 2018 پایان حضورش در ایران است و می خواهد تجربه ای جدید را داشته باشد، گزینه اول آنهاست. ترسی ندارند از این که این حرف را درباره سرمربی تیم ملی یک کشور دیگر، مدام تکرار کنند اما آنها باور دارند گیر فوتبال شان داشتن یک مدیر عالی برای انقلاب در فوتبال شان است. تجربه موفق کی روش در ایران و انقلاب 6 ساله او در فوتبال مان، سبب شده مدام از او برای آینده شان نام ببرند. کی روش اما فعلا روی هدف اصلی اش فکر می کند. او صعود به مرحله های بالاتر جام جهانی را در سر دارد . چیزی که برایش البته محاسن زیادی به همراه خواهد داشت.

تنها نگاه مالی به آن 10 درصد از پاداش های هر مرحله است. که رقمش چند برابر رقم قراردادش خواهد بود. چیزی که البته حداقل حق سرمربی خواهد بود در صورت رخ دادن آن اتفاق بزرگ.

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
    14 13
    کارلوس بره باز هم برميگرديم به روزهایی که جلوی تیمهای درجه سوم چهارم اسیا هم مشگل داشتیم،به هیج وجه نباید بره،ما با کارلوس میتونیم شانس نود درصدی برای فتح جام ملتهاي آسیا که بلافاصله بعد از جام جهانی هست داشته باشیم