هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیر عامل مجتمع کشت و صنعت لرستان

نشست هم اندیشی رئیس دانشگا علوم پزشکی لرستان و مدیر عامل مجتمع کشت و صنعت استان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، این نشست به منظور همکاری و تعاملات دو جانبه این دو مجموعه برگزار شد.

دکتر آسترکی، دکتر سپهوند و دکتر نظری به ترتیب معاونین درمان و غذا و دارو و مشاور رئیس دانشگاه در امور بهداشتی نیز دراین جلسه رئیس دانشگاه را همراهی می کردند.

در این جلسه ی هم اندیشی دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکتر سرچشمه پور مدیر عامل مجتمع کشت، صنعت و گردشگری فجر لرستان و سایر حاضرین در مورد راه اندازی دهکده سلامت و مراکز فرعی بحث و تبادل نظر کردند.

محوریت بحث های مطرح شده در خصوص راه اندازی دهکده سلامت، مراکز تفریحی و گردشگری برای بیماران، لابراتوار داروهای گیاهی ومراکز بیماربستر بین راهی و خیریه بود.

همچنین در این نشست در خصوص استفاده از ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی در زمینه مرکز تحقیقات دارویی، ظرفیت رای زنی و استفاده از سرمایه گزاران خارجی صحبت شد.

در پایان نشست مقرر شد تفاهم نامه ای تنظیم و به امضای دو طرف برسد. همچنین دکتر نظری به عنوان رابط دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مجتمع کشت و صنعت لرستان برای برقراری هماهنگی های لازم و برگزاری جلسات آتی انتخاب شد.

گفتنی است: دکتر شادابفر رئیس گروه سرمایه گزاری خارجی لرستان به عنوان هماهنگ کننده ی اولیه دو مجموعه جهت برقراری تعاملات لازم نیز در این نشست حضور داشت.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =