ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان اسامی 4 سرنشین کشته شده سانحه اتوبوس اردوی دانش آموزی کرج به سوسنگرد را اعلام کرد؛

- زهرا صابری
- سکینه بیانی
- فائزه دریادار
- فتح الله سامانی پور

 2 تن ازاین افراد دانش آموز، یک نفر کمک مربی و یک نفر راننده خودرو بوده است نام مجروحان این حادثه پس از بررسی و تعیین هویت دقیق اعلام می شود

در این حادثه تاکنون 4 کشته و 10 مجروح داشته، که حال 2 نفر وخیم گزارش شده است

وانت با انحراف به چپ این حادثه را رقم زده است

سایت راهور نوشت: رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: برخورد اتوبوس حامل دانش آموزان دختر با وانت ۴ کشته و ۳۶ مجروح سطحی و غیرسطحی بر جا گذاشت.

سردار حمیدی افزود: برابر گزارشات اولیه حوالی ساعت ۱۷:۴۵ در کیلومتر ۸ کمربندی سوسنگرد استان خوزستان یک دستگاه اتوبوس بنز حامل دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان با وانت تویوتا با پلاک منطقه آزاد برخورد کرد.

وی افزود: در پی این حادثه متاسفانه ۴ تن کشته و ۳۶ تن به صورت سطحی و غیرسطحی مجروح شدند.

رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به این که تیم ویژه پلیس راه هم اکنون در محل حاضر و در حال بررسی علت حادثه است گفت: اتوبوس مذکور از استان البرز در حال حرکت به سمت خرمشهر بود که دچار این حادثه شده است.

به گفته وی برابر گزارشات اولیه اتوبوس مذکور در لاین خود در حال حرکت بوده است که وانت با انحراف به چپ به اتوبوس برخورد می کند و اتوبوس واژگون می شود.


ایسنا هم به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد: 11 مصدوم حادثه اتوبوس راهیان نور به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند. به دو بیمارستان اعلام اماده‌باش داده شده است. دو مصدوم نیازمند مراقبت‌های ویژه هستند.

همچین رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز جزییات این حادثه را چنین اعلام کرد: تصادف متاسفانه ۴ فوتی در صحنه داشته است. ۲۰ مصدوم به اهواز اعزام شدند؛ ۱۵ نفر سرپایی در محل مداوا شدند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =