به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،او گفت:ما نسخه پیشتولیدی یک محصول تمام الکتریکی را ساختهایم و یکی از دلایل این کار فهمیدن این موضوع است که ما چگونه میتوانیم هیجان سواری را در یک خودروی کاملاً الکتریکی ارائه کنیم؛ اما هنوز فاصله زیادی تا ساخت کامل این خودرو وجود دارد.
بنا به گفته ویلیامز، بزرگترین چالش پیش رو هنوز هم تکنولوژی باتری است زیرا یک خودروی کاملاً پرفورمنس برای استفاده در پیست نیازمند انرژی بسیار بالایی میباشد. این مهندس ارشد میگوید باتریهای یک سوپرکار الکتریکی پس از تنها نیم ساعت استفاده در پیست کاملاً خالی خواهند شد.
با در نظر گرفتن این موضوع، محصول الکتریکی مک لارن هنوز کارهای زیادی داشته اما قدم بعدی برای این خودروساز الکتریکی شدن محصولات است. این فرایند که هیبریدیزاسیون خوانده میشود انتظار میرود تا سال 2022 نیمی از فروش مک لارن را تشکیل دهد و این خودروها قادر خواهند بود در پیست واقعاً سریع حرکت کنند و انرژی موردنیاز را سریعاً بازتولید نمایند.
ویلیامز در ادامه تأکید میکند:شما میتوانید باتری خالی را در یک خودروی تولید محدود مدیریت کنید. اگر شما باتری را خارج کنید پس از آن مجبور خواهید بود آن را دوباره شارژ کنید اما اگر یک ژنراتور را در خودرو نداشته باشید به خوبی از عهده انجام این کار بر خواهید آمد.
انتظار میرود یک مک لارن کاملاً الکتریکی به عنوان بخشی از استراتژی Track22 این برند تولید شود و در جایگاه پایینتر از سوپرکار پرچمدار P1 قرار گیرد. به نوعی میتوان گفت این خودرو جانشین 675 LT بوده و میتواند زیر 3 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. خوشبختانه این خودرو بهای 1 میلیون پوندی نخواهد داشت.
۵۴۵۴
نظر شما