در روز پنجشنبه 17 اسفند، مهم‌ترین خبر به شورش احمدی نژاد علیه شورای نگهبان اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره نزول قیمت سکه و ارز در آستانه روز مادر و تهدید به مرگ علیرضا فغانی به خاطر اشتباهات داوری پربازدید شدند.

در سرویس سیاست، شورش احمدی‎نژاد علیه شورای نگهبان پر بازدید شد. سوالی درباره لباس نظامی پوشیدن شمخانی در دیدار با وزیرخارجه فرانسه هم توجه کاربران را به خود جلب کرد. دیگر خبر پربازدید این سرویس، احضار صادق زیباکلام به دادگاه انقلاب بود.

در سرویس اقتصاد، مردی که با 112میلیارد دلار پول، ثروتمندترین فرد جهان است کنجکاوی کاربران را برانگیخت. بسیاری هم خواستند بدانند پاک‌ترین و فاسدترین کشورهای جهان کدامند؟ نزول قیمت سکه و دلار در آستانه روز مادر هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگ، دردسری که شبکه «من‌ و تو» برای خواننده پیشکسوت ایجاد کرد بسیار دیده شد. آسیب شدید صورت بازیگر زن در صحنه فیلمبرداری هم پربازدید شد. همچنین تهدید به مرگ علیرضا فغانی به خاطر اشتباهات داوری نظر کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، آنچه در کارگاه آموزش‌رانندگی به زنان عربستانی می‌گذرد پربازدید شد. در ادامه، گزارشی از یکی از گودهای بیخ گوش شهر بزرگ تهران مورد توجه قرار گرفت. روایت آتش‌نشانی و ارتش از انفجارهای پی‌درپی در تیپ 292 زرهی نیروی زمینی
 هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین‌الملل، تصویری از ناو غول‌آسای آمریکایی در آب‌های ویتنام پربازدید شد. سپس، کتک‌کاری در مجلس ترکیه بر سر عفرین کلیک زیادی خورد. ابراز نگرانی ترزا می درباره بحران یمن در دیدار با بن سلمان هم کنجکاوی کاربران را برانگیخت.

در سرویس ورزش، استاد بزکش، دوباره رقیب را بزکش کرد کلیک خورد. خبر دلهره‌آور الهلالی‌ها برای استقلال مورد توجه قرار گرفت. واکنش امید ابراهیمی به رای مردم در برنامه نود هم پربازدید شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، اینم رسوایی داور بازی استقلال مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

57243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =