تسنیم نوشت: امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دشمن امروز به جنگ اقتصادی روی آورده است، گفت: بخشی از گرانی‌ها به دلیل سوءمدیریت و بخشی به مردم مربوط است.

حجت‌الاسلام محمد کاظم صدیقی شامگاه یکشنبه در مراسم شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه بخشی از گرانی‌ها نیز به مردم بازمی‌گردد، افزود: از مردم توقع است که کالا و اجناس را به قیمت مناسب عرضه کنند تا جامعه مایوس نشود و بدانید که در شرایط کنونی معامله منصفانه و حلال، جهاد در راه خدا و کسب رضایت امام زمان(عج) است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز ما باید زیر پرچم ولایت و اهل ایثار باشیم تا خدا هم ما را کمک کند، گفت: آمریکا در طول تاریخ دشمنی‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی انجام داده و امروز به جنگ اقتصادی روی آورده که از جنگ نظامی مشکل‌تر است.

وی با بیان اینکه مردم ایران هیچگاه مقابل آمریکا تسلیم نشده و نمی‌شوند، بیان کرد: مردم ما با وجود آن همه موشک و بمباران تسلیم نشدند و از انقلاب دفاع کردند و امروز نیز چنین است.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بوئين زهرا IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
    2 0
    بخشی از مردم رو خوب اومده ، هنوز جنسی گرون نشده و یا زمزمه اش میاد همه هجوم میبرند تا اون بخرند هم برای تامین و هم برای کاسبی و وای از روزیکه اون گرون بشه .... پیش قراول آماده سازی بستر گرونی و استقبال از اون و رفع و رجوع خرید آن به هرقیمت رو بدون شک میتوان خود خود خود مردم نام برد و خوب وجدانا خود شما به عنوان مسئول وقتی چنین جوی داشته باشی حال نمیکنه از محیط پیرامونت و ....
  • بی نام A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
    6 0
    من معذرت میخوام شما ببخشید
  • علی A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
    14 0
    امان از دست این مردم . خدا بگم چکارشون کنه . هرچی این مسوولین زحمت میکشن پول جمع می کنن .مردم به باد میدنش