خانه ملت نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است تهدید نفتی آمریکا از سوی روحانی تدبیر خوبی بود که عامل بازدارنده‌ای برای ممانعت از صادرات نفت ایران خواهد شد.

علی مطهری با اشاره به تهدید تلویحی نفتی آمریکا از سوی روحانی گفت: اقدام ما برای مقابله با تهدیدات نفتی آمریکا مبنی بر به صفر رساندن صادرات نفت ایران بستن تنگه هرمز است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نوع بیان رئیس جمهور را تدبیر خوبی در تهدید آمریکایی‌ها دانست و تاکید کرد: آمریکایی‌ها آمادگی جنگ جدید در خلیج فارس را ندارند، از این رو سخن آقای رئیس جمهور تهدید خوبی بود که آثار مثبتی خواهد داشت و عامل بازدارنده ای برای ممانعت از صادرات نفت ایران خواهد بود.

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوان A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    58 1
    حالا اگه یک بشکه بزارن بفروشیم این کارو نمیکنیم
  • محمد ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    42 7
    خوب ، حالا آمديم و بستيم آيا مشكل حل خواهد شد يا اينكار منجر به يك ايجاد يك بحران جديد و شديدتر خواهد شد و سوال بعد اينكه تا كي ميتوان آن را بسته نگاه داشت
  • حسابدار A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    9 19
    ایران بر طبق قوانین بین المللی حق بستن تنگه هرمز را هر زمان که بخواهد داردومی تواند حتی عوارض عبورومرور از کشتی ها هم بگیرد.در ثانی شیوخ خلیج فارس وشرکت های چند ملیتی نفتی باید بدانند هیچ تضمینی وجود ندارد که تاسیسات نفتی آنها در شرایط بحران بتواند به روال عادی به غرب نفت پمپاژ کند.
  • بی نام AU ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    16 6
    جدا از عملي بودن واقعي اين تهديد، اولين واردكننده نفت و گاز مايع خاورميانه چين و كشورهاي اسيايي هستند. امريكا از تهديد به بستن تنگه هرمز اتفاقاً استقبال خواهد كرد چون باعث تقويت صادرات رو به رشد نفت و به خصوص گاز مايع ان كشور به كشورهاي اسيايي خواهد شد. متاسفانه مسئولين از تغييرات ساختاري تجارت نفت و گاز در سالهاي اخير غافل هستند و هنوز در دهه هاي گذشته سير ميكنند.
    • بی نام A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
      4 3
      اونوقت نفت بشکه ای 300 دلاری با اقتصاد آمریکا و نوچه های آن در شرق آسیا چه می کند.خیر .شاهرگ انژری جهان دست ایران است.ترامپ کم کم سر عقل میاد.