ناکامی علی‌پور در تقلید از رونالدو و خواننده لس‌آنجلسی

مهاجم گل‌زن پرسپولیس نتوانست آن‌طور که وعده داده بود، هواداران را سورپرایز کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی علی‌پور از دو روز قبل با انتشار تصویری گریم شده از خود، وعده داده بود که هواداران را سورپرایز خواهد کرد. او امروز سرانجام با انتشار یک پست جدید در صفحه اینستاگرامش، برنامه ای که وعده اش را داده بود، به نمایش گذاشت.

ماجرا از این قرار است که علی‌پور توسط یک گریمور، ریش و موی بلند می گذارد و به نمایشگاه الکامپ می رود و در محوطه آن، روپایی می زند. او بعد از اینکه چند دقیقه روپایی می زند، ریش و موی مصنوعی خود را جدا می کند و افراد کم تعدادی که آن جا هستند برای علی‌پور دست می زنند. در صحنه ای دیگر هم علی‌پور به جای اینکه با هواداران عکس بگیرد یا با آن ها صحبت کند، به سرعت در حال راه رفتن است تا نمایشگاه را ترک کند.

علی‌پور وعده داده بود که هواداران را سورپرایز می کند اما در دو کلیپی که او در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، اثری از سورپرایز شدن هواداران دیده نمی شود، یا حداقل اینکه کلیپ طوری تدوین شده که نمی تواند سورپرایز شدن افراد حاضر در آن محوطه را نشان دهد.
علی‌پور در حالی قصد داشت هواداران را سورپرایز کند که جدیدترین سورپرایز، مربوط به یک خواننده لس آنجلسی است که با «مداد رنگی» حسابی افراد حاضر در کلیپ را سورپرایز کرد و حس سورپرایز شدن آن افراد، به خوبی به بیننده کلیپ منتقل می شود.

پیش از این هم رونالدو با تغییر چهره خود در یک فضای عمومی با توپ حرکات نمایشی انجام می داد که در آن کلیپ هم افراد حاضر در صحنه زمانی که متوجه شدند آن شخص رونالدو است، حسابی سورپرایز شدند و حس غافلگیر شدن آن ها به بیننده کلیپ منتقل می شد. همچنین رونالدو در پایان این کلیپ با مردمی که دورش جمع شده اند عکس یادگاری می گیرد و با آن ها خوش و بش می کند که در کلیپ هم این موضوع به تصویر کشیده شده است.

 


43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =