ورود رییس مجلس به موضوع طرح جامع ارومیه و الحاق مناطق حاشیه‌نشین به محدوده شهر

با پیگیری روح الله حضرت پور نماینده ارومیه در مجلس و ورود علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، موضوع طرح جامع شهر ارومیه و الحاق مناطق حاشیه نشین به محدوده شهر به زودی حل میشود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، با ورود علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، موضوع طرح جامع شهر ارومیه و الحاق مناطق حاشیه نشین به محدوده شهر، به زودی حل میشود.

این مطلب را روح‌الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت و خاطر نشان کرد: پرونده طرح جامع شهر ارومیه در اولین جلسه شورای عالی شهرسازی مطرح خواهد شد.
وی افزود: بعد از تلاش های یکساله و تقابل با مخالفین موضوع الحاق چه در تهران و چه در ارومیه، همزمان با سفر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی به ارومیه، وی به طور کامل در جریان اهمیت این موضوع قرار گرفت و همان روز با وزیر راه و شهرسازی گفت و گو کردند.
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به صورت رسمی نیز پس از سفر ارومیه، ریاست مجلس در پاسخ به نامه اینجانب از وزیر راه و شهرسازی خواست که نسبت به موضوع طرح جامع ارومیه نگاه مثبتی داشته باشد.
حضرت‌پور گفت: همچنین در دیدارهای جداگانه با وزیر راه و شهرسازی و همچنین معاون شهرسازی وی، همگی قول مساعد خود را برای حل این مشکل بزرگ داده شد.
حضرت‌پور ادامه داد: انشالله در روزهای آتی با توجه به اقدامات انجام گرفته، موضوع مهم الحاق مناطق حاشیه ارومیه به محدوده شهر حل و فصل و ما شرمنده مردم نخواهیم شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =