یکی از شاهکارهای فدراسیون فوتبال وضعیت خاص تیم ملی امید ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی امید ایران بعد از سال ها صاحب یک مربی صاحب سبک شده است. قطعا زلاتکو کرانچار یک مربی با کیفیت فنی بالاست. او به تهران آمده و سعی کرده خیلی سریع هم استارت بزند. می داند در این فصل که لیگ ها تعطیل هستند برای او بهترین زمان برای ساختن تیم جدیدش است. ماجرا در باره تیم امید اما شرایط خاص تشکیل این تیم است. کرانچار و کی روش هیچ وقت رابطه خوبی با هم نداشتند.

4 سال قبل که کلی دعوا هم کردند و کی روش امید ابراهیمی را از سپاهان سر همین لج بازی ها اصلا به جام جهانی نبرد. دو مربی صاحب سبک اما متضاد از نظر عقاید فکری و منافع حالا باید در تیم های ملی با هم کار کنند. فدراسیون که تیم امید را تقریبا به حمید استیلی برون سپاری کرده است ، به نظر می رسد از این مرد سرشناس فوتبال ایران خواسته تا تیم را به کلی خارج از فضای فوتبال ملی پیش ببرد.

برای همین هم تیم زلاتکو فعلا در زمین خیریه عمل تمرین می کند. کمپش کمپ تیم های ملی نیست و کلا مثل بچه سر راهی شده است این تیم.

حالا اما آخرین خبرها این است که مسئولان فدراسیون منتظرند تا در هفته آینده و بعد از اعزام تیم ملی به اردوی ترکیه ، تمرینات امیدها و محل اسکان شان را به کمپ تیم های ملی منتقل کنند. جایی که زمین شماره دو کمپ بعد از سه سال ، احتمالا قرار است به مرحله بهره برداری برسد.

در آن زمان البته تیم کی روش و خود او هم در کمپ نیستند و احتمال ایجاد تنش در این شرایط به حداقل می رسد.

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =