استاندار از قهرمانان کشتی آزاد دانش‌آموزان لرستانی تقدیر کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سید موسی خادمی در ادامه جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت ویژه مسئله هوشمندسازی مدارس بیان کرد: دستگاه‌های اداری هر کدام به جهت اجرای این طرح یک یا چند مدرسه را مخصوصا در مناطق محروم مختلف به عهده بگیرند.

وی با بیان اینکه اعتبارات آموزش و پرورش از محل اعتبارات ملی است، افزود: نمی‌توانیم از منابع استانی هزینه آن را تامین کنیم اما به هر صورت تلاش می‌کنیم در راستای هوشمندسازی مدارس از منابع متفرقه به اجرای این طرح کمک کنیم.

دکتر خادمی بر اهمیت توجه به ورزش کودکان استثنایی تاکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات اگر طرحی را در زمینه احداث سالن مخصوص کودکان استثنایی تصویب کنیم ممکن است در ادامه مسیر با مشکلاتی مواجه شویم بنابراین پیشنهاد می‌شود یکی از سالن‌های موجود با توجه به نیازهای این قشر تجهیز شود.

مدیر ارشد استان قهرمانی دانش‌آموزان لرستانی در مسابقات جهانی مراکش را نشانه ظرفیت‌های بالای استان در عرصه ورزش قهرمانی عنوان کرد و ادامه داد: این موفقیت بزرگ نتیجه تلاش‌های مجموعه بزرگ ورزشی و آموزشی استان بود که به وسیله دانش‌آموزان لرستانی محقق شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =