نشست نقد و بررسی کتاب «کیفیت زندگی و شاخص خوشبختی» چهاشنبه 21 مهر با حضور دکتر شهیندخت خوارزمی، عبدالحسین آذرنگ و علی میرزائی در کافه خبر برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نویسنده کتاب، دکتر خوارزمی، برگزار می­شد؛ آذرنگ ضمن تجلیل از «کوشش­های نویسنده کتاب در راه ارتقای خود و اعتلای علمی و فرهنگی اطرافیان»، به بررسی اجمالی 5 مقاله کتاب پرداخت و گفت: خواندن این کتاب را در وهله اول به جوانان و به ویژه جوانان پژوهشگر و در وهله دوم به سیاستگذاران، برنامه­ریزان، مدیران و همه خوانندگانی که انسانی می­اندیشند و به آینده ایران دلبستگی دارند، توصیه می­کنم.

همچنین میرزائی تفاوت نویسنده کتاب  با سایر نویسندگان را مسئله­یابی، ارائه راه­حل عنوان کرد و گفت: ایشان زبان، قلم و قدم خود را در راه حل مشکلات صرف کرده است. در جای جای کتاب یک راهنمایی، یک روش، یک برنامه برای اینکه ما از این وضعیت حرکت کنیم و به زندگی بهتر برسیم به چشم می خورد.

«کیفیت زندگی و شاخص خوشبختی» آخرین کتاب شهیندخت خوارزمی است که شامل 5 مقاله با عناوین «جانعه اطلاعاتی درایران؛ نگاهی به سه دهه گذشته»، نپارادایم شیفت؛ الزام توسعه پایدار»، «خلاقیت:نفرین یا موهبت؟»، «جهانی شدن بازار فرهنگ» و «کیفیت زندگی و شاخص خوشبختی» می باشد.

گزارش کامل این نشست به زودی در خبرآنلاین منتشر می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 100305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =