فارس نوشت:

ویژه برنامه «فرزند انقلاب» همزمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت آیت‌الله سید مصطفی خمینی شنبه اول آبان ساعت 17:10 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
 
مستند «فرزند انقلاب» کاری از گروه سیاسی شبکه چهار است که در قالب مستند به بررسی ابعاد سیاسی و علمی شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی تاریخ نگار، آیت‌الله لنکرانی از مراجع عظام، آیت‌الله ناصری امام جمعه شهرکرد می‌پردازد و زندگی ایشان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

آیت‌الله سیدمصطفی خمینی در آذر 1309 شمسی در قم متولد شد و نزد اساتید بنامی چون آیت‌الله بروجردی به تحصیل علوم پرداخت. در سال 1341 همراه با امام (ره) به مبارزه با رژیم پهلوی پرداخت و در پیشبرد نهضت اسلامی نقش بسزایی ایفا کرد و در نیمه شب یکشنبه اول آبان 1356 به شهادت رسید.

عوامل و سازندگان این مستند عبارتند از: تهیه کننده: سیدجواد محتشمی پور، کارشناس برنامه: سیدمهدی شیخ الاسلامی و تدوین: ابراهیم کریمیان.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 102313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۱
    0 0
    ساعت 17:10 دقيقه كه مردم سركار هستند شب مي گذاشتند تا بتوان ان را ديدي من خودم تا برسم خونه 18:00 است و برنامه تمام شده حتما